خیزش مردمی علیه حمله نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ قاسم+عکس

خیزش مردمی علیه حمله نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ قاسم+عکس
سه شنبه 4 آذر 1393 - 23:02

العالم - به دنبال حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی ، مردم گروه کثیری از مردم با تجمع در مقابل منزل او اقدام رژیم حاکم بر بحرین را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، مردم بحرین به همراه روحانیون نماز مغرب و عشاء سه شنبه را به امامت شیخ عیسی احمد قاسم در منطقه الدراز اقامه کردند.

پایگاه جمعیت بحرینی وفاق گزارش کرد که مردم و روحانیون با ابراز انزجار از حرکت وحشیانه نیروهای آل خلیفه تاکید کردند که با اینگونه حرکت ها علیه رهبران و شخصیت های مردمی، رژیم آل خلیفه قادر به ساکت کردن توده های عظیم مردم نیست.

تظاهرات مسالمت آمیز روز سه شنبه مردم در مناطق مختلف بحرین نیز با سرکوب شدید نیروهای آل خلیفه مواجه شد.

تظاهرکنندگان اینگونه فعالیت های رژیم را نتیجه شکست حاکمان بحرین در انتخابات پارلمانی اخیر این کشور دانستند.

جمعیت وفاق بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد ده‌ها تن از نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سلاح به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش بردند و به تخریب وسایل منزل ایشان پرداختند.

این جمعیت وفاق، رژیم آل خلیفه را مسؤول این اقدام خطرناک دانست و آن را اقدامی ماجراجویانه و حساب نشده توصیف کرد.

جمعیت‌ها و احزاب و گروه‌های مختلف بحرینی و حوزه علمیه این کشور هم حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی وحشیانه توصیف کردند، که موجب ضربه زدن به امنیت این کشور می شود.

منابع بحرینی در گفت و گو به شبکه خبری العالم تأکید کردند که نیروهای آل خلیفه پس از یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، به ارعاب ساکنان آن و بازرسی از منزل پرداختند.

این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل این عالم سرشناس بحرینی است.

سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها