حزب الله: آل خلیفه از شکست انتخابات ناراحت است

حزب الله: آل خلیفه از شکست انتخابات ناراحت است
چهارشنبه 5 آذر 1393 - 10:28

حزب الله لبنان حمله عناصر رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تأکید کرد، یورش نیروهای رژیم آل‌خلیفه بحرین به منزل آیت الله عیسی قاسم اهانت به شخصیت‌ها و مقدسات اسلامی و پافشاری بر نادیده گرفتن قوانین و موازینی است که بر رعایت کرامت و حقوق شهروندان تاکید می‌کند.
حزب الله خاطرنشان کرد: این اقدام بیانگر نارضایتی مقامات بحرین از شکست خود به خاطر تحریم انتخابات از سوی مخالفان است، که از طریق اقدام به چنین جنایاتی اراده مردم بحرین را نادیده می‌گیرد.
حزب‌الله تاکید کرد که از مردم بحرین در دستیابی به حقوق  شان و تحرکات مسالمت آمیز برای رسیدن به آینده ای بهتر حمایت خواهد کرد.

نیروهای رژیم آل خلیفه بامداد دیروز (سه شنبه) به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی و عالم سرشناس بحرینی حمله کردند، و به ارعاب ساکنان آن و بازرسی از منزل پرداختند.

جمعیت وفاق بحرین اعلام کرد که نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سلاح به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش بردند و به تخریب وسایل منزل ایشان پرداختند.
جمعیت وفاق، رژیم آل خلیفه را مسؤول این اقدام خطرناک دانست و آن را اقدامی ماجراجویانه و حساب نشده توصیف کرد.
جمعیت‌ها و احزاب و گروه‌های مختلف بحرینی و حوزه علمیه این کشور هم حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی وحشیانه توصیف کردند، که موجب ضربه زدن به امنیت این کشور می شود.
این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل این عالم سرشناس بحرینی است.
سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها