واکنش حماس به ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم عملیاتی

واکنش حماس به ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم عملیاتی
جمعه 7 آذر 1393 - 07:49

العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم عملیاتی وابسته به این جنبش در کرانه باختری واکنش نشان داد.

حسام بدران سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر بازداشت افرادی از حماس گفت: « ما در جنبش حماس به مقاومت و مبارزات خود با رژیم اشغالگر قدس افتخار می کنیم و هر مجاهدی که با دشمن صهیونیستی مقابله کند مایه سربلندی و سرافرازی ماست.»

بدران اظهار داشت که دشمن صهیونیستی هراز گاهی در پرتو شکست مفتضحانه خود در خاموش کردن شعله های انتفاضه قدس و عملیات های قهرمانانه مقاومت، مدعی بازداشت گروه هایی وابسته به حماس در کرانه باختری می شود و از طرفی هم رهبران حماس در خارج را به طرح ریزی برای عملیات علیه صهیونیست ها متهم می کند تا بدین گونه تمامی معادلات را بر هم زده و واقعیت ها را برای جهانیان وارونه جلوه دهد.

وی تاکید کرد که مشکل اصلی رژیم اشغالگر و جنایت های روز افزون آن علیه ملت فلسطین است و تمامی جهانیان باید این را به خوبی بدانند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه مدعی بازداشت یک گروه عملیاتی 30 نفره وابسته به حماس در کرانه باختری شد که در حال طرح ریزی برای انفجار برخی اماکن و ربودن صهیونیست ها بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها