داعش کودکان را برای جنگیدن در سوریه آموزش می دهد

داعش کودکان را برای جنگیدن در سوریه آموزش می دهد
جمعه 7 آذر 1393 - 10:22

العالم - گروهک تروریستی داعش با تهدید و ارعاب خانواده های سوری، آنها را مجبور می کند تا کودکان خود را برای آموزش به پایگاههای این گروه بفرستند تا پس از شستشوی مغزی و فراگیری آموزش های نظامی، از آنها در اقدام های تروریستی خود استفاده کند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت حدث نیوز، فعالان سوری از اهالی شهر اشغالی رقه و مخالف با تروریست های داعش، با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از اقدام گروههای تروریستی در آموزش فنون تروریستی به کودکان در این شهر پرده برداشتند.

در این فیلم کودکانی نقابدار با سربندهای سیاه و سفید دیده می شوند که لباس هایی با نوشته "اشبال خلافت اسلامی" به تن دارند و سرگرم فراگیری انواع فنون تروریستی هستند.

گروه تروریستی داعش از طريق ارعاب و سياست گرسنگي دادن به خانواده ها، آنها را مجبور مي كند كه فرزندان خود را به اين پايگاههاي نظامي آموزشي بفرستند به گونه اي كه پايگاه شرعي موجود در شهرك طبقه در ريف غربي شهر رقه در هر دوره آموزشي شاهد حضور 250 تا 350  كودك است.

بيش از 30 كودك اهل رقه و بيش از 45 جوان در نبردهاي گروه داعش در عين العرب و ساير مناطق از هفتم اكتبر گذشته تاكنون كشته شده اند كه اكثر آنها براي عمليات انتحاري بخدمت گرفته شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها