تظاهرات هزاران نفری درحمایت از آیت الله عیسی قاسم

تظاهرات هزاران نفری درحمایت از آیت الله عیسی قاسم
جمعه 7 آذر 1393 - 16:02

هزاران نفر از مردم بحرین عصر امروز بار دیگر برای اعلام حمایت و همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز بحرینی به خیابانها آمدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع بحرینی گفتند که نمازگزاران و اقشار مختلف مردم بعد از برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز در نزدیک شهر منامه برای اعلام همبستگی خود با آیت الله شیخ عیسی قاسم به خیابانها آمدند.

این منابع گفتند: تظاهرات گسترده ای هم اکنون در مرکز منطقه الدراز در اعتراض به حمله اخیر نیروهای رژیم بحرین به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم درحال برگزاری است.

مردم و شخصیت های دینی بحرینی برای حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم فراخوان داده بودند که امروز جمعه در مسجد امام صادق (ع) و اطراف آن "نماز یکپارچه" را به امامت این روحانی بارز برگزار کنند.

منابع بحرینی روز سه شنبه اعلام کردند که نیروهای آل خلیفه با حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی، ضمن تخریب وسایل منزل به ارعاب ساکنان آن و بازرسی از منزل پرداختند.

این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل عالم سرشناس بحرینی است که با واکنش و موج محکومیت شدید داخلی و خارجی مواجه شده است.

سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها