گزارش جدید خبرنگار العالم از موفقیت های ارتش سوریه

گزارش جدید خبرنگار العالم از موفقیت های ارتش سوریه
جمعه 7 آذر 1393 - 22:49

درحمله ارتش سوریه به مواضع گروه تروریستی داعش در ریف حلب سوریه ، شماری از عناصر مسلح این گروه به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، در حمله نیروهای ارتش سوریه به مواضع عناصر داعش در تل النعام در ریف حلب ، شماری از تروریست های داعش از جمله یک تروریست مغربی به نام ابوحفص کشته شدند.

همچنین یک تروریست دیگر به نام " ابو علاء الشيشاني" و برخی دیگر از عناصر مسلح داعش درحمله ارتش سوریه به خودروهای آنان در روستای الصبیحیه درریف حلب به هلاکت رسیدند.

در ریف درعا نیز نیروهای ارتش سوریه به مواضع عناصر مسلح در مناطق بصرى الحرير، المنشيه و نوى حمله کردند و همزمان نیروهای ارتش سوریه به پیشرفت های قابل ملاحظه در منطقه شیخ مسکین که گفته می شود یک سرکرده جبهه النصره درآنجاست، دست یافتند.

خبرنگار العالم همچنین از حمله ارتش سوریه به مواضع عناصر مسلح در مناطق المشيرفه، الغجيه وعقرب در ريف حماه خبر داد.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین مواضع و ایست های بازرسی متعلق به عناصر مسلح را در شهرهای مختلف ریف درها هدف قرار داد.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز به مواضع عناصر مسلح در مناطقی از ریف حماه شرقی حمله کردند که بر اثر آن شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین به یک مرکز درمانی میدانی در خیابان الکرامه در منطقه تلبیسه و یک ایست بازرسی عناصر مسلح در ورودی روستای الفرحانيه في ريف حمص شمالي حمله کردند.

در چندین روستای ریف ادلب نیز درگیری ها میان عناصر گروه جبهه النصره و عناصر مسلح موسوم به جبهه انقلابیون سوریه از سرگرفته شد. در این درگیری ها، عده ای از تروریست های دو طرف به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه عملیات نظامی خود درخان شیخون جنوب ادلب را از سرگرفت و مراکز ذخیره سوخت دراطراف این منطقه را تحت سلطه خود درآورد.

در همین حال، نیروهای " کمیته های مردمی" نیز زمام امور را در نبل والزهراء به دست گرفتند و اغلب کارگاه های جنوب شرق این منطقه را از سلطه تروریست ها خارج کردند و سرکرده گردان مسلح موسوم به " اوزبک " وابسته به جبهه النصره در درگیری های مناطق نبل والزهراء به هلاکت رسید.

پربیننده ترین خبرها