اعتراض حماس به بازداشت‌ها در کرانه باختری

اعتراض حماس به بازداشت‌ها در کرانه باختری
يکشنبه 9 آذر 1393 - 22:39

العالم - جنبش حماس ضمن محکوم کردن اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین علیه اعضای این جنبش در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را به تشدید مقاومت تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: مقاومت ادامه خواهد داشت و بیشتر هم خواهد شد و شادی اشغالگران از امنیتی که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان برایشان ایجاد کرده اند، زیاد طول نخواهد کشید.
وی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در غزه گفت: تشکیلات خودگردان نمی تواند با تشدید اقدامات علیه حماس و نیروهای مقاومت در کرانه باختری به اهداف خود برسد.
ابوزهری افزود: حماس ضمن محکوم کردن تعرض به راهپیمایی های لبیک به ندای الاقصی و بازداشت تعدادی از فلسطینی ها از سوی سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان، بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود و حمایت از مسجدالاقصی و بیت المقدس تاکید می کند.
سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد که از آغاز نوامبر جاری تا کنون 80 نفر از فعالان حماس (توسط تشکیلات خودگردان) بازداشت شده اند که تعدادی از آنها به اعتصاب نامحدود دست زده اند.
گفتنی است جنبش حماس ضمن محکوم کردن بازداشت فعالان خود توسط سرویسهای امنیتی از محمود عباس و رامی حمدالله رئیس دولت توافق ملی خواست از بازداشت و حمله به منازل اعضای حماس دست بردارند و بازداشت شدگان بخصوص کسانی را که اعتصاب غذا کرده اند آزاد نمایند.
 سخنگوی حماس همچنین تاکید کرد: نیروهای مقاومت در برابر جنایات اشغالگران در مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد و آنان بهای ادامه سیاست یهودی سازی و جنایات خود را خواهند پرداخت از این رو به نفع آنها است که به این روند پایان دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها