ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین بیانیه داد:

واکنش انقلابیون بحرینی به تبریک آل خلیفه به مبارک

واکنش انقلابیون بحرینی به تبریک آل خلیفه به مبارک
دوشنبه 10 آذر 1393 - 14:31

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تاکید کرد سیستم قضایی مصر به بازیچه ای در دست برخی از کشورهای طاغوتی به ویژه رژیم تکفیری سعودی که خیر ملت های عربی و اسلامی را نمی خواهند، تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین روز دوشنبه بیانیه ای را در واکنش به تبرئه حسنی مبارک، دیکتاتور مخلوع مصر، منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است: صدور حکم برائت دیکتاتور حسنی مبارک و فرزندانش و برخی از وزرای فاسدش را پیگیری کردیم؛ در برابر این حکم که خون شهدای مصر و ناله های مادران داغدیده را محترم نشمرد و اهداف انقلاب مصر را نادیده گرفت و به همه جنایات گسترده ای که حسنی مبارک در طول سی سال حکومت بی توجهی کرد، در برابر این همه صحنه غیر اخلاقی، تاکید می کنیم که سیستم قضایی مصر به بازیچه ای در دست برخی از کشورهای طاغوتی -به طور مشخص رژیم تکفیری سعودی- که خیر ملت های عربی و اسلامی را نمی خواهند، تبدیل شده است.
این تحول خطرناک در مصر آشکارا بیانگر کودتای علنی علیه اهداف انقلاب مصر و افزایش قابل توجه گرایش دیکتاتوری و سلطه دیکتاتوری جدید بر همه قوای مجریه، مقننه و قضائیه است و بدین ترتیب نظام دیکتاتوری قدیم و جدید با نظارت دلارهای نفتی عربستان بازتولید می شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما در ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، حکم برائت دیکتاتور مبارک را به شدت محکوم می کنیم و تبریک پوچ و بی ارزش دیکتاتور حمد (حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین) را که مشارکت آن دو را در جنایات مشابه علیه ملت های مصر و بحرین به ویژه در زمینه قضایی و دادگاه های بحرینی تایید می کند، قاطعانه رد می کنیم.
در بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب 14فوریه بحرین آمده است: حمد در دادگاه های بحرینی قضات فاسد مصری نزدیک به دیکتاتور مبارک را منصوب کرده و آن ها حکم هایی علیه فرزندان ملت ما صادر کرده اند و چنین قضات فاسدی نیز حکم برائت مبارک را صادر کردند به همین علت ملت های شریف مصر و بحرین راهی ندارند جز این که به انقلاب مشروع علیه دیکتاتوری ادامه دهند تا آزادی و عدالت برقرار شود و ستمگران زیر پاها له شوند و خون شهدا پیروزی شود و پیروزی فقط از جانب خداوند است.
خاطرنشان می شود، دادگاه قاهره روز شنبه، هشتم آذر ماه 1393، علام کرد که بررسی دادخواست و شکایت وارد شده علیه مبارک در پرونده قتل تظاهرکنندگان مجاز نیست. دادگاه قاهره حسنی مبارک و فرزندان وی علاء و جمال و وزیر کشور و 6 معاون ارشد او را در ارتباط با اتهامات قتل انقلابیون و فساد مالی تبرئه، و این حکم را غیرقابل تجدید نظر اعلام کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها