تاکتیک‌های جدید مردم نبل و الزهراء در مقابل تروریستها

تاکتیک‌های جدید مردم نبل و الزهراء در مقابل تروریستها
سه شنبه 11 آذر 1393 - 08:56

کمیته های مردمی در شهرهای شیعه نشین نبل والزهراء در حومه حلب، با استفاده از تاکتیکهای جدید، تروریستها را غافلگیر کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کمیته های مردمی دیروز (دوشنبه) با عناصر گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده در اطراف مقر جمعیت "الجود" نزدیک شهر "الزهراء" درگیر شدند.
تاکتیکهای جدید کمیته های مردمی درشهرهای نبل و الزهراء در مقابل تروریستهای مهاجم موجب شده است که عناصر گروه تروریستی النصره در پی متحمل شدن خسارتهای سنگین، مجبور شدند به سوی منطقه "المعامل" عقب نشینی کنند.
تروریستهای النصره در مقابل بیش از 20 کپسول انفجاری گاز را به سوی منازل در شهرهای  نبل و الزهراء شلیک کردند.
شهرهای نبل و الزهراء بیش از 2 سال است که از سوی تروریستها در محاصره هستند.
کمیته های مردمی در شهرهای نبل و الزهراء در روزهای اخیر با هوشیاری توانسته اند یک خودروی بمبگذاری شده را قبل از رسیدن به هدفش منفجر کنند.
در جریان درگیریهای اخیر النصره با ساکنان نبل و الزهراء شماری از عناصر و فرماندهان عملیاتی این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند، که برخی از آنان تبعه کشورهای دیگر بودند.
به گفته منابع سوری، هدف عناصر مسلح از حمله به این دو شهر، تحت کنترل در آوردن حومه شمالی حلب است، به ویژه آنکه نیروهای ارتش سوریه همچنان در حال نزدیک شدن به حلب و قطع راه های ارتباطی آنان هستند.
حملات گسترده به ساکنان شهرهای نبل و الزهراء درحالی است که محافل بین المللی و حتی "استفان دیمستورا" فرستاده ویژه سازمان ملل متحد، همچنان در قبال حملات به این شهرها و کشتار ساکنان آن سکوت کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها