مسابقه فرزند پادشاه، بحرین را به هم ریخت + تصاویر

مسابقه فرزند پادشاه، بحرین را به هم ریخت + تصاویر
شنبه 15 آذر 1393 - 19:12

العالم - مسابقه "تریاتلون" که "ناصر بن حمد آل خلیفه" فرزند پادشاه بحرین بانی برگزاری آن بود، باعث شد تا بسیاری از پزشکان منامه به خاطر ترافیک نتوانند به‌موقع در محل کار خود حاضر شوند و تعداد زیادی از مسافران فرودگاه هم به پروازها نرسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز پزشکی النعیم بحرین امروز (شنبه) اعلام کرد که به خاطر بسته بودن خیابان های منامه و نرسیدن پزشکان به محل کار خود، این بیمارستان فقط حالت های اورژانسی را پذیرش می کند.

پایگاه اینترنتی "اللؤلؤ" هم نوشت: ترافیک سنگین در مسیر فرودگاه بین المللی بحرین باعث شد تا شماری از مسافران برای رسیدن به آن، مسافت زیادی را پیاده طی کنند.

شاهدان گفتند که برخی از پرواز های فرودگاه بین المللی بحرین به دلیل نرسیدن شمار زیادی از مسافران و خدمه پروازی به این فرودگاه، به تعویق افتاد و این فرودگاه دچار هرج و مرج شد.    

 یک نماینده سابق مجلس بحرین از فراکسیون الوفاق در این زمینه گفت: لغو پروازها و فلج شدن اقتصاد بحرین برای برگزار کنندگان این مسابقه مهم نیست.

"محمد بوجیری" نیز در تویتر نوشت: پسر خاله ام مرده و ما در گورستان منتظر تشییع جنازه بودیم اما هیچ کسی نتوانست برای مراسم دفن و تشییع جنازه برسد، خداوند از ناصر بن حمد راضی باشد و به او طول عمر دهد!

شهروندان بحرینی زیادی از انتظار چند ساعته در صف های طولانی خودرو در خیابان های شهر منامه که باعث تاخیر آنان در رسیدن به محل کارشان شد، گلایه کردند.

"علی العشیری" نماینده سابق فراکسیون الوفاق نیز در این زمینه گفت: رژیم آل خلیفه خیابان ها را اشغال کرده، مداوای بیماران را متوقف نموده، مسافران و منافع بازرگانان را معطل کرده و مردم را در منازلشان حبس نموده است، اما آیا رژیم آل خلیفه به خاطر اقداماتش محاکمه خواهد شد. 

تریاتلون یا مسابقات سه ‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌ کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها