تلاش آل خلیفه برای پایان فعالیت جمعیت‌های سیاسی

تلاش آل خلیفه برای پایان فعالیت جمعیت‌های سیاسی
شنبه 15 آذر 1393 - 22:40

منامه (العالم) – عضو جمعیت تجمع ملی دمکراتیک بحرین، رژیم آل خلیفه را به تلاش برای پایان دادن به فعالیت جمعیت های سیاسی این کشور متهم کرد.

"محمد الدرازی" شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با تاکید بر این که مشت آهنین امنیتی رژیم آل خلیفه ادامه دارد و به وسیله آن مانع برگزاری کنگره جمعیت الوفاق شد، گفت: رژیم آل خلیفه می کوشد تا قوه قضاییه را وادار به صدور حکم تعلیق فعالیت الوفاق یا بستن کامل آن نماید.     

وی افزود: دادگاه بحرین از الوفاق خواسته تا وضعیتش را تعدیل کند، اما هدف و اندیشه امنیتی رژیم آل خلیفه پایان دادن به فعالیت جمعیت های سیاسی کشور است؛ مانند آنچه درباره جمعیت عمل اسلامی رخ داد.

الدرازی با انتقاد از مسابقات تریاتلون ادامه داد: مردم بحرین امروز (شنبه) از بسته شدن عمده خیابان های اصلی به ویژه اتوبان ها غافلگیر شدند؛ برگزاری یک مسابقه جهانی در کشوری کوچک و پرجمعیت مانند بحرین باعث ترافیک می شود که مردم تحمل آن را ندارند.    

وی ادامه داد: به همین دلیل بسیاری از کارمندان به ویژه خلبانان و کارکنان فرودگاه بحرین با تاخیر به سر کار رسیدند، امری که باعث آزردگی شمار زیادی از مردم و انتقاد آنان شد لذا مخالفان و مردم بحرین این مساله را غیرقابل قبول می دانند.   

تریاتلون یا مسابقات سه ‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌ کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها