عملیات موفق نیروهای ارتش و داوطلبان عراقی علیه داعش

عملیات موفق نیروهای ارتش و داوطلبان عراقی علیه داعش
يکشنبه 16 آذر 1393 - 12:48

ارتش و نیروهای داوطلب عراقی، ضربه های سنگینی را به عناصر گروه تروریستی داعش در استان های صلاح الدین، کرکوک، نینوی و اطراف بغداد وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین گفت: ارتش و نیروهای مردمی محور الحظیره را پاکسازی کرده و 70 داعشی را در جنوب تکریت به هلاکت رساندند.
شبکه العراقیه به نقل از این منبع امنیتی تأکید کرد، عملیات ارتش عراق در محورهای بلد و دجیل برای آزاد سازی جنوب سامرا از عناصر تروریستی داعش به هلاکت 6 تروریست داعشی منجر شد.
بنابر این گزارش، ارتش در شرق بلد 11 تروریست را به هلاکت رساند و سه خودروی آنان را منهدم کرد.
نیروی هوایی عراق در ضلوعیه با حمله به تروریست های داعش هنگام تلاش آنان برای عبور از رود دجبه و رسیدن به منطقه تل الذهب و عزیز بلد، 24 نفر از آنان را به هلاکت رساندند. در این حمله یک سرکرده داعش به نام عبدالرحمن عبدالکریم البدری، مسوول بمب گذاری خودرو در جنوب سامرا زخمی شد.
ارتش در کرکوک یک باند تروریستی را که عامل 15 انفجار در این استان بود، منهدم و اعضایش را دستگیر کرد.
دستگیر شدگان عامل تسیهل عملیات انتحاری یک پزشک سعودی در یک پست بازرسی در جنوب کرکوک بودند که بر اثر آن ده ها نظامی و غیر نظامی کشته شدند.

بنابر این گزارش، نیروی هوایی ارتش عراق نیز با حمله به 12 محل تجمع گروه تروریستی داعش در ناحیه بعشیقه در شرق موصل، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و یا زخمی کرد.
فرماندهی عملیات بغداد هم از هلاکت 15 تروریست و خنثی سازی 15 بمب در غرب پایتخت، انهدام دو باند تروریستی و خنثی سازی سه بمب در مناطق النصر، السلام، الشورتان و السمیلات خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها