ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین:

آل خلیفه مردم را فدای خوشگذرانی می‌کند

آل خلیفه مردم را فدای خوشگذرانی می‌کند
دوشنبه 17 آذر 1393 - 11:10

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم به دلیل اقدام پسر پادشاه بحرین در برگزاری مسابقه و بسته شدن خیابانها، تأکید کرد که رژیم آل خلیفه مردم را فدای خوشگذرانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین آمده است:
ناصر بن حمد پسر شکنجه گر پادشاه دیکتاتور بحرین در اقدامی بچه گانه برای ارضای غرور شخصی خود مسابقات سه گانه (تریاتلون) را برگزار کرد که این مسابقات باعث اختلال در امور روزمره مردم شد .
برگزاری مسابقات سه گانه همچنین نشان می دهد که رژیم مستبد آل خلیفه اموال مردم را حیف و میل می کنند و منافع مردم را فدای خوشگذرانی خود کرده اند.
مردم بحرین چه سنی چه شیعه با اقدامات بچه گانه و اسراف گرایانه ناصرِ شکنجه گر و عدم اهتمامش به امور و منافع مردم مخالف هستند و چنین اقداماتی را بیانگر غرور و عقلیت بچه گانه وی می دانند.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه خود با ساکنین مناطق متضرر از برگزاری مسابقات سه گانه خصوصاً منطقه المحرق ابراز همبستگی کرد و از مردم خواست که استوارتر از قبل در برابر رژیم فاسد آل خلیفه مزدوران خارجی این رژیم بایستند رژیمی که حقوق مردم را نقض و اموال آنها را غصب کرده است و قدرت را به انحصار خود درآورده است.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: با استناد به همه پرسی 21 و 22 نوامبر 2014 ؛ باید رژیم فاسد آل خلیفه را سرنگون کرد و نظام سیاسی جدیدی را که به حقوق و منافع مردم احترام بگذارد، تشکیل داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها