گزارش دارالفتوای مصر درباره سوء استفاده داعش از زنان

گزارش دارالفتوای مصر درباره سوء استفاده داعش از زنان
دوشنبه 17 آذر 1393 - 14:17

دارالفتوای مصر در گزارشی تأکید کرد که داعش حقوق زنان را برخلاف احکام اسلام نقض، و از آنان برای تحقق اهداف خود سوء استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در گزارش دار الفتوای مصر درباره اقدامات جنایتکارانه داعش علیه زنان آمده است: گروه تروریستی داعش با دستاویز اسلام، زنان و دختران را اسیر می کند و به بردگی وامی دارد و برای جذب نیروهای بیشتر از قضیه زنان و دختران سوء استفاده می کند همچنین زنان و دختران را مجبور به جنگیدن در صفوف خود کرده است.
دار الفتوای مصر در گزارش خود می افزاید : گروه منحرف و گمراه داعش حقوق زنان را نقض و به بدترین شکل از آنان سوء استفاده می کند تا به اهداف پست خود که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد ، دست یابد و جوانان دختر و پسر را با وعده های فریبنده به صفوف خود ملحق می کند تا آنچه را که کشور اسلامی می خواند ، تشکیل دهد.  
گزارش دار الفتوا حاکی است: داعش همه احکام اسلامی را درباره نحوه برخورد با زنان در زمان جنگ پایمال کرده است زیرا زنان و دختران را می کشد و اسیر می کند و سنت زشت به بردگی گرفتن زنان را که همه کشورهای جهان آن را جُرم می دانند، زنده کرده است.

دارالفتوای مصر تأکید کرد: این کار نتیجه ای بجز فساد و فحشاء ندارد ، و همه قوانین و معاهده های مربوطه را نقض می کند.  
در گزارش دار الفتوای مصر آمده است: داعش زنان و دختران را اسیر می کند تا نیروهای بیشتری را به صفوف خود ملحق کند و زنان و دختران اسیر را به نیروهائی که پول بیشتری بدهد ، برای بهره کشی جنسی می فروشد همچنین گروه های مسلحی را تشکیل داده است که اعضای این گروه ها همگی زنان و دختران هستند .
دار الفتوای مصر اعلام کرد : گردان" خنساء "نمونه بارز سوء استفاده داعش از زنان و دختران به عنوان نیروهای مسلح است. داعش همچنین مرکزی را به نام مؤسسه " الزوراء " برای ارائه آموزش نظامی به زنان و دختران و آماده کردن آنان برای جنگیدن تشکیل داده است .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها