واکنش مخالفان بحرینی به انفجارهای دمستان و کرزکان

واکنش مخالفان بحرینی به انفجارهای دمستان و کرزکان
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 08:47

در پی انفجارهای روستای کرزکان و دمستان بحرین، گروه‌ها و احزاب مخالف این کشور به حاکمیت درباره عواقب اقدامات خشونت آمیز هشدار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های مخالف بحرین دو حادثه کشته شدن یک پلیس در منطقه دمستان را که وزارت کشور اعلام کرد و نیز کشته شدن حاج عبدالکریم البصری شهروند این کشور را در منطقه کرزکان محکوم کردند.
مخالفان دیروز (سه شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی در مقر جمعیت وفاق در منطقه الزنج، این دو حادثه را به شدت محکوم کردند و تحقیقات شفاف و مستقل درباره این حوادث را خواستار شدند.
گروه های سیاسی بحرین با اشاره به پایبندی خود به فرایند سیاسی بر ضرورت پرهیز از خشونت و پافشاری بر ادامه رویکرد مسالمت آمیز به عنوان رویکرد راهبردی در تحرکات مردمی بحرین  تاکید و اعلام کردند که هر گونه خشونت را از هر طرفی که باشد محکوم می کنند.
این گروه ها تاکید کردند که خشونت با فرهنگ و ماهیت جامعه بحرین همخوانی ندارد و پایبندی به گزینه های صلح آمیز گزینه کسانی است که خواهان حقوق عادلانه و مشروع ملت بحرین هستند. از این رو، حاکمیت باید از هرگونه اقدام خشونت آمیز و تلافی جویانه علیه شهروندان و ارعاب آنها پرهیز کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها