مقاومت مردمی در شهرهای شیعه نشین سوریه + فیلم

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 11:44

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد با وجود اینکه عناصر مسلح بیش از دو سال است که دو شهرهای نبل و الزهرا را در شمال سوریه محاصره کرده اند، کمیته های مردم همچنان آمادگی خود را حفظ کرده و در مناطق راهبردی در منطقه مستقر هستند.

کمیته های مردمی همچنان از نبل و الزهراء در حومه شمالی حلب برای دفع حملات عناصر مسلح در همه محورهای درگیری آمادگی خود را حفظ کرده اند.

اکثر ساکانان این دو شهر شیعه هستند.
استقرار منظم، آمادگی کامل و روحیه بالا از ویژگی اصلی نیروهای مردمی است که در برابر حملات شدید عناصر مسلح از جمله عناصر جبهه النصره مقاومت کرده اند.
یکی از مبارزان مردمی در این خصوص گفت: روحیه نیروهای ما و حال آنها بسیار خوب است. هر انفجار و حمله ای که روی می دهد سبب تقویت روحیه ما می شود.
یکی دیگر از مبارزان اظهار داشت: عناصر مسلح در حال نفوذ هستند، اما ما حملات آنها را دفع می کنیم. هیچ نگرانی در این خصوص نیست. روحیه مبارزان مردمی بسیار خوب است. تا زمانی که ما در جبهه حق هستیم نگرانی نداریم و به خواست خداوند چشمان ما بیدار است.
نیروهای مردمی نیز به همراه نیروهای ارتش مقاومت می کنند و برای شکست محاصره دو منطقه مزبور و آزاد کردن ربوده شدگان تلاش می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها