حکومت خودگردان به جنایت صهیونیست‌ها پاسخ دهد+ویدیو

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 22:50

العالم - یکی از رهبران جنبش فتح ضمن تاکید بر ضرورت پاسخ قاطع تشکیلات خودگردان و جنبش های آزادی بخش ملی فلسطین به جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن ابوعین وزیر فلسطینی، از تشکیلات خودگردان خواست به هرگونه هماهنگی خود با اشغالگران پایان دهد.

"قدوره فارس" در گفت وگوی امروز (چهارشنبه) با شبکه خبری العالم با بیان این که هیچ دلیلی برای هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشغالگران وجود ندارد، خواهان مقابله فراگیر با نظامیان صهیونیست شد و گفت: باندهای نژادپرست و فاشیستی که هدفی جز کشتار، تخریب و کوچاندن فلسطینی ها ندارند، هدایت رژیم صهیونیستی را به دست گرفته اند.

وی افزود: غاصبان صهیونیست، مقدسات مسلمانان و سرزمین فلسطین را هدف قرار داده اند و حقایق بیانگر آن است که هیچ شریکی برای روند سیاسی در داخل رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

فارس ضمن ابراز امیدواری برای این که سران احزاب و گروه های فلسطینی با تکیه به برنامه ملی، زمام امر را در پاسخ دادن به صهیونیست ها به دست گیرند، گفت: از آنجایی که صهیونیست ها می خواهند فلسطینی ها را وارد نبردی سرنوشت ساز کنند، باید برای این امر تدارک دیده شود و هر فلسطینی نقش خود را در این نبرد بشناسد تا زمینه پایان دادن به اشغالگری در فلسطین فراهم شود.

این عضو ارشد جنبش فتح تاکید کرد که اینک شرایط قدم برداشتن در این مسیر مناسب می باشد و ملت فلسطین برای این امر آماده است و آنچه لازم داریم، برنامه و وحدت ملی واقعی برای حضور ملت فلسطین در میدان مقابله با اشغالگری صهیونیست ها است.

خاطرنشان می شود که "زیاد ابوعین" رئیس هیات مقابله با ساخت دیوار نژادپرستانه حائل و شهرک سازی و نیز عضو شورای انقلاب جنبش فتح، صبح امروز در جمع تظاهرات کنندگان فلسطینی، به دست نظامیان اشغالگر صیهونیست در شمال رام الله به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها