رسانه‌های صهیونیست حمله هوایی به سوریه را پذیرفتند

رسانه‌های صهیونیست حمله هوایی به سوریه را پذیرفتند
پنج‌شنبه 20 آذر 1393 - 13:06

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به اقدام این رژیم در حمله هوایی به نقاطی از خاک سوریه اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "ایهود یعری" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: دو سازه توسط جنگنده های ما در خاک سوریه هدف حمله قرار گرفتند. هدف اول مرکز تحقیقات و پژوهش وابسته به ارتش سوریه بود.

وی مدعی شد، سوریها در این مکان نه تنها سلاح شیمیایی بلکه موشکهای خود را ارتقا می دهند و در این مکان ذخایر گسترده موشکی و دیگر جنگ افزارهای نظامی وجود داشته است.

وی افزود: هدف دوم سایت نظامی در منطقه دیماس در فاصله 20 الی 25 کیلومتری غرب دمشق واقع در مسیر اصلی جاده دمشق بیروت بود. اینطور که گفته می شود، قرار بود محموله موشکهای پیشرفته از طریق کوههای قلمون سوریه به لبنان منتقل شود.

به ادعای این تحلیلگر صهیونیست، "اسرائیل" پیش از این نیز از انتقال محموله هایی از این قبیل به لبنان جلوگیری کرده بود.

رونی دانییل دیگر تحلیلگر مسائل راهبردی و نظامی در این باره گفت: اسرائیل در برابر خشم و اعتراضات دمشق از حملات اخیر هیچ واکنشی نشان نمی دهد. پیش از این اسرائیل علنا اعلام کرده بود از انتقال موشکهای پیشرفته ضد هوایی، موشکهای زمین به دریا و موشکهای سنگین دور برد به حزب الله لبنان ممانعت می کند و محموله های از این قبیل را پیش از رسیدن به حزب الله هدف قرار می دهد.

به ادعای رسانه های صهیونیستی، قطار هوایی تهران به دمشق محموله های مهمی را در فرودگاه دمشق پیاده می کند که طبق برنامه و زمان مشخصی به حزب الله منتقل می شود.

مقامات صهیونیست بارها اعلام کرده اند که "اسرائیل" به هیچ وجه مایل نیست حزب الله لبنان به جنگ افزارهای پیشرفته از قبیل موشکهای ضد هوایی و زمین به دریا و موشکهای سنگین دور برد مجهز شود.

پربیننده ترین خبرها