داعش جسد روزنامه نگار آمریکایی را یک میلیون دلار می فروشد

داعش جسد روزنامه نگار آمریکایی را یک میلیون دلار می فروشد
جمعه 21 آذر 1393 - 14:39

گروه تروریستی داعش برای کسب درآمد و تامین پول به هر کاری متوسل می شود تاجایی که اعلام کرده جسد گروگان آمریکایی را به مبلغ یک میلیون دلار می فروشد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در ماه اوت سر "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی را از بدنش جدا کرد. داعش به منظور تایید هویت جسد جیمز فولی پیشنهاد آزمایش "دی ان ای" را مطرح کرده است. این گروه تروریستی در نظر دارد این معامله را با افرادی که در ترکیه مایل به انجام این معامله هستند، انجام دهد به شرطی که مبلغ یک میلیون دلار برای جسد جیمزفولی پرداخت شود.

پایگاه خبری "بازفید" به نقل از سه تن از واسطه های مرتبط با داعش که به علت ترس از جان خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد: گروهک داعش درتلاش است تا جسد جیمزفولی روزنامه نگار آمریکایی را که در ماه اوت گذشته سر برید، به مبلغ یک میلیون دلار بفروشد.

این افراد از آمادگی تروریست های داعش برای ارایه نمونه DNA به منظور تسهیل معامله خبر دادند.

طی سال جاری تروریست های داعش، 23 اروپایی را به گروگان گرفتند که پس از پرداخت ملیاردها دلار فدیه از سوی کشورهای اروپایی برای رهایی شهروندانشان، 15 گروگان از چنگال تروریست های داعش آزاد شدند. اما دولت های انگلیس و آمریکا از مذاکره یا اجازه به خانواده های گروگان ها در خصوص پرداخت فدیه، خودداری کردند. در نتیجه فولی در ماه اوت گذشته و پس از وی استفان ساتلوف دیگر روزنامه نگار آمریکایی و پیتر کاسیگ امدادگر انگلیسی به قتل رسیدند.

همچنان جان کانتلی امدادگر آمریکایی در اسارت ترورریستهای داعش به سر می برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها