دولت سوریه با تروریست‌ها گفت‌وگو نمی‌کند

دولت سوریه با تروریست‌ها گفت‌وگو نمی‌کند
شنبه 22 آذر 1393 - 16:46

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با تاکید بر عدم گفتگو با تروریست ها، حمایت همه‌جانبه آمریکا را دلیل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  بشّار جعفری ضمن تاکید بر عدم گفتگوی دولت سوریه با تروریست ها، دلایل گستاخی رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار داد.
وی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین افزود: دولت سوریه با تروریست ها دور یک میز نخواهد نشست تا راهکاری برای بحران در کشور یافت شود.
جعفری ضمن درخواست مذاکرات سوری-سوری به دور از دخالت خارجی در کشورش بیان کرد: مخالفان سوری که دست به اقدامات خشونت آمیز نزده باشند در گفتگوها شرکت داده می شوند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: عربده کشی اسرائیل در سوریه، لبنان و فلسطین به خاطر حمایت های بی دریغ آمریکا و کشورهای پرنفوذ در شورای امنیت است.
وی افزود: کشورهای صاحب نفوذ غربی در شواری امنیت نمی خواهند که همکاری میان اسرائیل و جبهه النصره در جولان اشغالی را قبول یا محکوم کنند.نوعی همسویی میان نیروهای آندوف و گروه های مسلح داعش و جبهه النصره وجود دارد.
جعفری تاکید کرد: اسرائیل به طور رایگان اقدامی انجام نمی‌دهد و هر فاکتوری را قطر و عربستان سعودی می پردازند و این دو کشور تعهد داده اند که درمان تروریست های زخمی شده در بیمارستان های اسرائیلی در جولان را متعهد کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها