داعش شهروند سوری را به اتهام جادوگری سر برید

داعش شهروند سوری را به اتهام جادوگری سر برید
يکشنبه 23 آذر 1393 - 22:22

العالم - مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش سر یک شهروند سوری را در مقابل مسجد النور شهر الرقه و در مقابل دیدگان مردم این شهر به اتهام "جادوگری" با شمشیر قطع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از روزنامه الحیاة عربستان، عناصر گروهک تروریستی داعش دیروز (شنبه) نیز یک دختر و پسر جوان را به اتهام زنا در منطقه الوادی در نزدیکی جاده حلب شلاق زدند.

داعش روز جمعه هم یک زن و مرد متاهل را در حومه شهر منبج به اتهام زنا سنگسار کرد.

عناصر گروهک تروریستی داعش یک مرد را نیز به اتهام "انجام گناه قوم لوط" (لواط) از بالای یک ساختمان پایین انداختند و سپس او را سنگسار کردند.

تروریست های داعش این گروهک تروریستی در 25 نوامبر سال جاری نیز یک جوان 20 ساله سوری را سنگسار کردند؛ داعش این جوان را متهم کرده بود که در تلفن همراهش تصاویری یافته است که او را در حال انجام عمل منافی عفت نشان می دهد.

عناصر داعش جوان مذکور را در مقابل دیدگان مردم از جمله کودکان در میدان البکره شهر المیادین در حومه دیر الزور سنگسار کردند وبا همان اتهام یک جوان سوری دیگر را در محله الحمیدیه شهر دیرالزور سنگسار شد.

گروهک تروریستی داعش درحالی شهروندان سوری را به جرم های مختلف سنگسار و یا اعدام می کند که عناصر این گروهک تروریستی از هیچ جرم و جنایتی نسبت به زنان و مردان سوری دریغ نمی کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها