بمباران مواضع عناصر مسلح در سوریه

بمباران مواضع عناصر مسلح در سوریه
دوشنبه 24 آذر 1393 - 22:46

العالم ـ جنگنده های سوری مواضع و محل تجمع عناصر مسلح در مناطقی از ریف دمشق، ریف درعا، دیرالزور، ریف شمالی حلب و ریف ادلب را بمباران کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی هوایی سوریه مواضع و محل تجمع عناصر مسلح در شهرک زبدین در ریف دمشق و شهر الشیخ مسکین و شهرکهای دیر العدس، کحیل، الغاریه غربی و ابطع در ریف درعا و حویجه صکر، روستای المریعیه در دیرالزور راهدف قرار داد. همچنین اردوگاه حندرات در ریف شمالی حلب و شهرک کفربسین در ریف ادلب را بمباران کرد.

خبرهای رسیده حاکی است که بیمارستانهای صحرایی در ریف جنوبی ادلب به دلیل کشته و زخمی شدن شمار زیادی از گروه های مسلح و تروریست در درگیری با ارتش سوریه در اطراف دو اردوگاه الوادی الضیف و الحامدیه، از ساکنان منطقه خواستند تا خون اهدا کنند.  

ابومحمود الحموی مسئول گروهان الهاون در گردان الفرقان وابسته به جنبش احرار الشام نیز در درگیریها با ارتش سوریه در اطراف اردوگاه الحامدیه در ریف ادلب کشته شد.

درگیری گروه های تروریستی

جبهه النصره نیز مصعب زیتونه یکی از فرماندهان "تیپ شهدای یرموک" وابسته به ارتش آزاد را به قتل رساند و با از سرگیری درگیریها در شهرک سحم الجولان در ریف درعا، 5 تن دیگر از تیپ شهدای یرموک را به اسارت برد.

همچنین میان جبهه النصره و تیپ شهدای یرموک در دو شهرک تسیل و سحم الجولان در ریف درعا درگیریهای شدیدی روی داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها