عملیات جدید ارتش سوریه در حومۀ دمشق

عملیات جدید ارتش سوریه در حومۀ دمشق
سه شنبه 25 آذر 1393 - 16:35

دمشق، (العالم) – ارتش سوریه عملیات نظامی خود علیه گروه های تروریستی در جوبر واقع در ریف دمشق را گسترش داد و مواضع آنان در عین ترما و زملکا نزدیک جوبر را با توپخانه در هم کوبید .

به گزارش شبکه خبری العالم، تلاش ارتش سوریه به منظور سیطره بر جوبر واقع در غوطه شرقی به عنوان یکی از مهمترین جبهه های اطراف پایتخت ادامه دارد. عملیات ارتش علیه مواضع گروه های تروریستی در جوبر به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست ها که برخی از ملیت های مختلف بودند، انجامید.

منابع نظامی گفتند، درگیری شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست ها در جنوب و شرق جوبر رخ داد که به سیطره آشتباری ارتش به این منطقه انجامید.

توپخانه ارتش مواضع تروریست ها در عین ترما در جنوب جوبر را زیر آتش گرفت و درگیری شدیدی میان طرفین اطراف شهر زملکا در مجاورت جوبر به وقوع پیوست.

همچنین ارتش سوریه در کشتزارهای شهر زبدین با تروریست ها در غوطه شرقی درگیر شد که به هلاکت شماری تروریست و انهدام سلاح و مهمات آنان انجامید.

ثابت محمد کارشناس نظامی سوری به شبکه خبری العالم گفت، ارتش سوریه جوبر را محاصره کرده و آن را زیر آتش خود دارد، لذا جوبر قتلگاه تروریست هایی است که از شهرهای غوطه شرقی به منظور کمک به تروریست های مستقر در این شهر می روند.

وی افزود، ارتش سوریه فعالیت های نظامی خود در جوبر را در روزهای اخیر گسترش داده، به گونه ای که تروریست ها روز گذشته از سایر گروه های تروریستی کمک تقاضا کردند.

جوبر دارای دو تونل است که یک تونل آن را به زملکا در جنوب و دیگری آن را به قابون در شمال وصل می نماید.

منابع نظامی گفتند، این عملیات بخشی از تلاش ارتش برای سیطره بر تمام مناطق استقرار گروه های تروریستی است.
MKH-15-22:43

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها