اتباع خارجی روز ملی بحرین را جشن گرفتند !

اتباع خارجی روز ملی بحرین را جشن گرفتند !
چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:48

شماری از نهادها و موسسات دولتی در بحرین مراسمی را به مناسب روز ملی بحرین مصادف با 16 دسامبر برگزار کردند که حضور گسترده اتباع خارجی دارای تابعیت بحرینی در آن فراتر از خود شهروندان اصلی این کشور بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت بحرینی منامه پست روز چهارشنبه تأکید کرد که شمار بسیاری از بیگانگانی که به آنان تابعیت بحرینی داده اند، در مراسم دیروز شرکت کردند.

این درحالی است که احزاب و جمعیت های مخالف، جریان های ملی و جمعیت های سیاسی بحرین، روز ملی واقعی را روز خروج استعمار انگلیس از این کشور می دانند که مصادف با روز 15 آگوست است.

از سوی دیگر، جمعیت ها و احزاب مخالف و انقلابی بحرینی، خود را برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهدا که امروز برگزار خواهد شد، آماده می کند.

شمار زیادی از فعالان و سیاستمداران بحرینی گفتند: مسؤولان بحرینی به تعداد زیادی از خارجی های تابعیت بحرینی داده اند، تا از آنها برای اهداف سیاسی از جمله انتخابات اخیر پارلمانی و شهرداریها استفاده کنند. سران آل خلیفه همچنین از این خارجی های دارای تابعیت بحرینی به عنوان سیاهی لشکر در مراسمی نظیر روز ملی بهره برداری می کند تا از این طریق وانمود کند که رژیم آل خلیفه از مقبولیت مردمی برخوردار است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها