آمادگی صدر برای همکاری با ارتش عراق

آمادگی صدر برای همکاری با ارتش عراق
چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:39

رهبر جریان صدر از آمادگی خود برای هماهنگی با دولت عراق به منظور پیوستن عناصر دوستدار عراق به ارتش و تامین کمبود نیرو در استانهای جنوبی این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مقتدی صدر" در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد: ما برای هماهنگی با دولت عراق به منظور وارد کردن عناصر جانفشان و دوستدار عراق به ارتش عراق به منظور نبرد در شهر مقدس سامرا به منظور دور کردن خطر کنونی، کامل آماده هستیم.
وی افزود: ما آمادگی خود را برای حفظ سرزمین استانهای جنوبی از طریق پیوستن به صفوف ارتش و پلیس به منظور پرکردن کمبود احتمالی نیرو در این استانها – در صورت ملحق شدن برخی از یگان های نظامی این استان به یگان های خارج از آن (برای مبارزه با عناصر تروریستی) – اعلام می کنیم.
مقتدی صدر "به اهمیت نقش اطلاعاتی" اشاره کرد و گفت: ما تمایل داریم تا درخصوص این پرونده با دولت محترم و دستگاههای ذیربط آن همکاری کنیم چرا که تنها اقدامات و فعالیت نظامی برای پیروزی بر دشمن کافی نیست.
وی افزود: همه اینها به منظور حفاظت از وجهه عراق و مذهب و دفاع از مقدساتی است که بخشی از وظایف ما است. این امر در کنار موضع ثابت ما در عدم همکاری با اشغالگر است.
رهبر جریان صدر از طرفداران خود خواست تا منتظر دستور رسمی او برای انجام شدن اقدامات لازم به منظور پایان بحث درباره این موارد با دولت عراق شد.

صدر خاطرنشان کرد: به دولت توصیه می کنم که اهتمام بیشتری به مبارزان در صحنه جهاد بدهد و زمام امور بدست همان عراق و نه گروهها و شبه نظامیان دیگر باشد تا از این طریق وجهه و هیبت دولت حفظ شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها