اغلب کشته‌های داعش در حلب "خارجی" هستند + ویدیو

پنج‌شنبه 27 آذر 1393 - 15:26

خبرنگار شبکه العالم در سوریه،از شناسایی شمار زیادی از عناصر مسلح بیگانه در میان داعشی‌های کشته شده در حملات ارتش سوریه به مخفی‌گاه‌های تروریست‌ها در حومه حلب خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه العالم از سوریه، نیروهای ارتش سوریه، منطقه "حی ترشیحه" در اردوگاه حندرات واقع در شهر حلب را از چنگ عناصر مسلح تروریست آزاد کردند و پاکسازی کشتزارهای الملاح و بخش جنوبی اردوگاه این منطقه از عناصر مسلح و همچنین خنثی سازی بمب های کارگذاشته شده در کنار جاده ها و ساختمان ها را آغاز کردند. 

بر پایه این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، با هدف قرار دادن اماکن اختفای عناصر مسلح در این منطقه، ده ها تن از آنان را به هلاکت رساندند که در شمار زیادی از آنان، از تروریست های بیگانه بودند.  

نیروهای ارتش سوریه همچنین، حمله تروریست های مسلح به پایگاه های نظامی منطقه قدیمی حلب را دفع کردند و پس از درگیری های شدید، ده ها تن از آنان را به هلاکت رسانده و شماری از آنان را نیز زخمی کردند.

خبرنگار شبکه العالم همچنین از هلاکت دستکم 80 تن از عناصر داعش در حمله ارتش سوریه به مناطق الجفره، المریعیه و حویج الصقر خبر داد و تاکید کرد که اکثر کشته های داعش در این مناطق که در نزدیکی فرودگاه نظامی دیرالزور واقع شده است، غیرسوری بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها