اعتراف رژیم صهیونیستی به مداوای تروریستها+ویدئو

جمعه 28 آذر 1393 - 12:28

العالم - تاکنون بیش از هزار و 400 تروریست زخمی که در سوریه علیه نظام و مردم این کشور می جنگند، در مراکز درمانی رژیم صهیونیستی مداوا شده اند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، مسوولان ارتش اسراییل در اقدامی بی سابقه به کادر پایگاه خبری بین المللی VICE اجازه دادند، روند انتقال و پذیرش مجروحان مخالفان مسلح سوری در بیمارستان های صحرایی را که در جولان اشغالی برپا شده است، مستند کرده و ثبت کنند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتس گزارش داد: بر اساس یک گزارش تصویری از ارتش اسراییل، تعداد مجروحان مزبور که اکنون در بیمارستان های اسراییلی تحت مداوا هستند، به یک هزار و 400 نفر رسیده که  90 درصد آنان مرد هستند .

 البته این آمار مهر تاییدی بر این موضوع است که مجروحان از اعضای گروههای مخالف و مسلحی هستند که با ارتش سوریه می جنگند.

درهمین حال به دلیل نظارت نظامی اسراییل بر روند مداوای مخالفان مسلح سوری و سانسور خبری آن، این موضوع همچنان بسیار مبهم باقی مانده است، اما گفته می شود این مجروحان بیشتر در بیمارستان های اسراییلی واقع در شمال فلسطین اشغالی از جمله بیمارستان بوریّة در طبریا، زیف در صفد و مرکز پزشکی جلیل در نهاریا تحت درمان قرار می گیرند.

"موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ماه اکتبر در گفت و گو با روزنامه هاآرتس اذعان کرد: این کمک ها تحت نظارت سرویس امنیتی اسراییل ارایه می شود به شرط آنکه گروه های تندرو نتوانند به مرزهای این رژیم نزدیک شوند.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گفت: ارتش آزاد در مناطق نزدیک به اسراییل مستقربوده که شبه نظامیانی میانه رو هستند و ما کمک های انسانی درخواستی آنها را برای روستاییان ساکن این مناطق از جمله ارایه خدمات درمانی در بیمارستان ها، غذای کودکان، تجهیزات و لوازم گرمازا را در اختیارشان قرار می دهیم؛ به شرط آنکه گروههای افراطی به مرزهای ما نزدیک نشوند.

درمان تروریست ها و گروه های مسلح مجروح درحالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی صورت می گیرد که هزینه نظارت و مراقبت شدید از این مجروحان بار سنگینی را بر آن تحمیل کرده است، زیرا سربازان اسراییلی به طور شبانه روزی در مقابل اتاق هایی که مجروحان مزبور در آن بستری هستند، نگهبانی می دهند و فقط کادر پزشکی اجازه دارند به این اتاق ها رفت و آمد داشته باشند و عمل های جراحی آنان نیز هزینه زیادی دارد.

علاوه بر این تعداد مجروحان سوری وابسته به گروههای مخالف مسلح که در بیمارستان های رژیم صهیونیستی مداوا می شوند، به میزان زیادی رو به افزایش است و هزینه یک روز بستری در این بیمارستانها 2 هزار و 500 شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) حدود 750 دلار است که گاه از هزار دلار نیز فراتر می رود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها