ناسزاگویی و فحاشی نتانیاهو و مخالفان

ناسزاگویی و فحاشی نتانیاهو و مخالفان
جمعه 28 آذر 1393 - 14:44

العالم - تشکیل ائتلافهای انتخاباتی میان احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی با نزاع و کشمکشهای سیاسی و ناسزاگویی و دشنام میان مخالفان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اویگدور لیبرمن با امتناع از تشکیل ائتلاف با اسحاق هرتسوگ حزب بیت یهودی از سوی لیکود برای خود جبهه ای گشود.

لیکود، لیبرمن را مورد حمله قرار داد و اعلام کرد اگر کسی به صلاح ما رای ندهد، از احزب چپگرا حمایت کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات لیبرمن را در برابر تهدیدات لیکود پخش کرد که در آن گفت: ما برای تشکیل ائتلاف به اجازه لیکود و بیت یهودی نیاز نداریم.

گزارشگر اسرائیلی گفت: لیکود نه تنها حزب لیبرمن بلکه حزب "همه ما" بخصوص موشه کحلون را مورد هجوم قرار داد. هدف لیکود، ممانعت از رای دهندگان راست گرا در حمایت از لیبرمن و کحلون که در حمایت از نتانیاهو متعهد نیستند، می باشد.

وی افزود: کمیسیون مرکزی حزب کار برای تایید توافق مشارکت با تزیپی لیونی تشکیل شد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات لیونی را در این راستا پخش کرد که می گوید : قرار شد با هم نزاع نداشته باشیم. اینکه ظرفها را چه شخصی می شوید و چه کسی نمی شوید...در نهایت سطل زباله را باهم بیرون می اندازیم.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات " یوفال شتطاینتس" از لیکود را در پاسخ به اظهارات لیونی پخش کرد ، که گفت : خانم لیونی که از حزبی به حزب دیگر منتقل می شود و طی ده سال در چهار حزب جابه جا شده است، از بکارگیری الفاظ رکیک حتی در باب شوخی خودداری کند. در شیوه کلام و نحوه صحبت کردن در باره نخست وزیر اسرائیل باید حدود رعایت شود.

پربیننده ترین خبرها