هلاکت 126 داعشی و پاکسازی مناطقی از اطراف موصل

هلاکت 126 داعشی و پاکسازی مناطقی از اطراف موصل
جمعه 28 آذر 1393 - 21:18

در درگیری نیروهای عراقی با تروریست های داعش در منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند؛ و نیروهای پیشمرگه نیز توانستند 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل داعش خارج نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب دمکرات کردستان عراق (به ریاست مسعود بارزانی) روز جمعه اعلام کرد در درگیری ها بر سر کنترل منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند و نیروهای پیشمرگه 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.
شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از سعید مموزینی مسؤول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق، اعلام کرد در نتیجه حمله نیروهای پیشمرگه به روستاهای گرگامیش، کاریز، کوبانکی، قصر ریج، فقیروک، حموکولو و حکنه در غرب موصل، 126 عنصر گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.
مموزینی افزود: در نتیجه این عملیات طی دو روز گذشته نیروهای پیشمرگه، 700 کیلومتر مربع از منطقه زمار را به کنترل خودشان درآورده اند.
یادآور می شود حزب دمکرات کردستان عراق موسوم به (پارتی) روز چهارشنبه اعلام کرده بود که نیروهای پیشمرگه منطقه کردستان، هفت روستا واقع در اطراف منطقه زمار واقع در غرب موصل را به کنترل خودشان درآورده و 60 تروریست داعشی را به هلاکت رسانده اند. این حزب همچنین از اعدام 20 عنصر داعش از سوی فرماندهانشان به علت فرار از درگیری با نیروهای پیشمرگه خبر داده بود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها