زخمی شدن چند فلسطینی در کرانه باختری

زخمی شدن چند فلسطینی در کرانه باختری
جمعه 28 آذر 1393 - 22:44

نظامیان رژیم صهیونیستی شماری از شهروندان فلسطینی را در شمال شهر رام الله به ضرب گلوله زخمی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان صهیونیست روز جمعه با گلوله های پلاستیکی و جنگی به تجمع اهالی شهرک ترمسعیا در شمال رام الله در کرانه باختری حمله کرده و شماری از آنها را زخمی کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد: گروهی از اهالی شهرک ترمسعیا، فعالان فلسطینی و اتباع خارجیِ همبستگی کنندهِ با ملت فلسطین امروز در مخالفت با شهرک سازی و دیوار حائل تجمعی را در محل شهادت ابو عین در این شهرک برگزار کردند.   
شاهدان عینی افزودند: شرکت کنندگان در این گردهمایی نماد یادبودی را برای شهید ابو عین نصب کردند که پس از آن، درگیری فیزیکی میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست رخ داد.   
به گفته این شاهدان، دهها شرکت کننده در گردهمایی بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده و سه نفر با گلوله جنگی و چهار نفر با گلوله پلاستیکی زخمی شدند. 
همچنین چهار نفر از جمله یک زن آمریکایی در این گردهمایی مسالمت آمیز که به دعوت کمیته های مقاومت مردمی برگزار شد، توسط نظامیان صهیونیست دستگیر شدند. 
زیاد ابو عین وزیر دولت وحدت ملی فلسطین و رییس هیأت مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین روز 12 دسامبر بر اثر ضرب و جرح نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

پربیننده ترین خبرها