ورود 4 میلیون زائر به نجف اشرف

ورود 4 میلیون زائر به نجف اشرف
دوشنبه 1 دی 1393 - 11:43

فرماندهی عملیات فرات مرکزی از موفقیت طرح تامین امنیت 4 میلیون زائر بارگاه امیرالمومنین (ع) در مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ ستاد "قیس المحمداوی" امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در نجف اشرف اعلام کرد: شمار زائرانی که در سه روز گذشته، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) وارد نجف اشرف شدند، به چهار میلیون نفر رسید که 60 هزار نفر از آنان، از کشورهای عربی بودند.

وی با تاکید بر موفقیت طرح امنیتی که برای تامین امنیت مراسم سوگواری رسول اکرم (ص) در نجف اشرف در نظر گرفته شده بود، خاطر نشان کرد: در این مدت، هیچ گونه مشکل امنیتی اتفاق نیفتاد و این نشان دهندۀ موفقیت طرح امنیتی است.

فرماندهی عملیات فرات مرکزی موفقیت این طرح را به مثابه موفقیت همه واحدهای امنیتی در عراق دانست به ویژه که این مراسم، دقیقا بعد از برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا صورت گرفت.

تولیت بارگاه علوی، روز یک شنبه از عزیمت میلیونی زائران از سراسر عراق و کشورهای مختلف جهان به سمت نجف اشرف برای شرکت در مراسم سوگواری رحلت رسول اکرم (ص) خبر داد و تاکید کرد که برای تامین امنیت این مراسم، تدابیر شدید امنیتی و تدابیر گسترده خدماتی در نظر گرفته شده است.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها