واکنش انقلابیون بحرین به جنایت جدید آل سعود

واکنش انقلابیون بحرین به جنایت جدید آل سعود
سه شنبه 2 دی 1393 - 10:59

انقلابیون بحرین با انتشار بیانیه ای در محکومیت جنایات آل سعود، مداخله بین المللی برای رهایی مردم منطقه الشرقیه از جنایات حکومت سعودی را خواستار شدند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای انقلابی بحرین، خواستار دخالت بین المللی و منطقه ای برای جلوگیری از خونریزی و حمایت از مردم منطقه الشرقیه شدند. مردمی که در معرض جنایات فرقه ای دهشتناک و تسویه وحشیانه قومی قرار گرفته اند.
انقلابیون بحرینی جنایت اخیر آل سعود در منطقه عوامیه را دلیلی آشکار بر ددمنشی و سرکوبگری رژیم وهابی آل سعود برشمردند.
در بیانیه نیروهای انقلابی بحرین، جنایت های آل سعود بر اهالی منطقه الشرقیه، جنایت علیه بشریت، ظلم و تبعیض فرقه ای نامیده شده است.
نیروهای انقلابی بحرین در بیانیه ای با محکوم کردن ادامه جنایات وحشیانه نظام وهابی آل سعود علیه مردم منطقه الشرقیه، این جنایات را تسویه گسترده فرقه ای برشمردند.

تاکید بر ادامه انقلاب بحرین تا سرنگونی آل خلیفه
این نیروها همچنین در این بیانیه با اشاره به تشدید بحران در بحرین، خواستار ادامه انقلاب تا دستیابی به اهداف بزرگ و از همه مهم تر تغییرات گسترده و سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند.
در این بیانیه آمده است: رژیم بحرین پس از آشکار شدن عجز و ناتوانی اقتصادی که دامنگیر آن شده است، مبهوت و درمانده به نظر می رسد. گزارشاتی از فرار سرمایه گذاران، صاحبان بانک ها و هتل ها از بحرین به گوش می رسد و رژیم با وضعیت بی سابقه و بسیار بد اقتصادی روبروست.
این بیانیه افزود: در برابر ناتوانی و فروپاشی اقتصاد و همه تدابیر رژیم آل خلیفه از جمله سرکوب و شکنجه، هیچ تغییری در مطالبات مسامت آمیز انقلابیون و مردم بحرین، رخ نداده است.
در پی جنایت‌های رژیم سعودی در العوامیه که بر اثر آن پنج نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست دادند، خشم و انزجار، شهرهای منطقه شرقی را فرا گرفت و روز گذشته تظاهراتی در القطیف برگزار شد و تظاهرکنندگان جنایات آل سعود را محکوم کردند.
تظاهرکنندگان در شعارهای خود، قصاص نیروهای امنیتی جنایتکار عامل این کشتار را خواستار شدند و درباره پیامدهای ادامه بازداشت چهار شهروند از جمله یک کودک که در حمله به عوامیه دستگیر شدند، هشدار دادند.
تظاهرکنندگان خشمگین همچنین از مقامات سعودی خواستند تا آیت الله شیخ نمر را آزاد کنند و هشدار دادند که تشدید حملات و اقدامات امنیتی از سوی رژیم سعودی سرانجام دامن خودش را خواهد گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها