گزارشی از مناطق تحت کنترل داعش + فیلم

سه شنبه 2 دی 1393 - 12:48

یک خبرنگار آلمانی پس از تهیه گزارشی از مناطق تحت کنترل داعش، تأکید کرد که این گروه تروریستی بسیار خطرناکتر از آن چیزی است که غرب تصور می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "یورگن تودنهور" (74 ساله) 10 روز را در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش سپری کرد. وی تأکید کرد که واقعیتها درباره این گروه تروریستی با تصورات غرب از آن متفاوت است.
وی تأکید کرد که پس از ورود به مناطق تحت کنترل داعش، دریافت که این گروه بسیار قدرتمندتر از آن چیزی است که در غرب تصور می شود. این گروه تروریستی اکنون مناطقی را تحت کنترل دارد که مساحت آن از انگلیس بیشتر است.
این خبرنگار آلمانی تأکید کرد که روزانه صدها جنگجو از مناطق مختلف دنیا به داعش ملحق می شوند، و این مسأله کاملا نامفهوم است.
وی همچنین با انتشار تصاویری از سلاح‌های آلمانی داعش، هشدار داد: "روزی این سلاح ها به سوی ما نشانه خواهد رفت".
این خبرنگار آلمانی گفت، عناصر داعش در موصل حدود 5 هزار نفر هستند و در مناطق مختلف پراکنده شده‌اند به صورتیکه اگر آمریکا بخواهد همه آنان را بمباران کند، باید موصل را با خاک یکسان کند.
وی اظهار داشت که شکست دادن داعش با دخالت غرب یا حملات هوایی ممکن نیست، "زیرا با هر خمپاره‌ای که سقوط می کند یک شهروند آسیب می بیند، و بر شمار تروریستها افزوده می شود."
یورگن تودنهور تأکید کرد: مسأله نگران کننده این است که عناصر داعش معتقدند که پیروان همه ادیانی که دموکراسی را قبول دارند، باید بمیرند.
وی با تأکید بر اینکه برای شکست دادن دشمن باید آن را شناخت، هشدار داد که داعش به زودی به غرب می رسد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها