معاون پارلمان عراق؛ جنگ ائتلاف با داعش دروغ است

معاون پارلمان عراق؛ جنگ ائتلاف با داعش دروغ است
چهارشنبه 3 دی 1393 - 11:36

معاون اول رئیس مجلس عراق با اشاره به طولانی شدن جنگ ائتلاف بین المللی علیه داعش و روش مبارزه آن، جنگ ائتلاف با داعش را جدی ندانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "همام حمودی" در صفحه فیسبوک خود نوشت: روش ائتلاف بین المللی در جنگ علیه داعش که باعث طولانی شدن این نبرد شده است و همچنین نادیده گرفتن خطرهای موجود باعث شده که تردیدهای جدی درباره اهداف ائتلاف در مبارزه با داعش به وجود بیاید.

سایت خبری "عراق القانون" خاطرنشان کرد که چندی پیش اخباری مبنی بر تجهیز داعش به تسلیحات و تجهیزات در عراق و سوریه از طریق کمک های هوایی ائتلاف منتشر شد. البته آمریکا اعلام کرد که این اقدامات به دلیل پرتاب اشتباهی محموله ها از آسمان بوده است، اما تکرار چند باره آن باعث شک و گمان هایی شده است.  

در ویدئویی هایی که داعش در عین العرب چندی پیش منتشر کرده بود، نشان داده می شود که یک محموله از این تسلیحات به دست آنها افتاده است.

این حوادث در عراق و سوریه باعث ایجاد چنین باوری شده است که ادعاهای آمریکا برای جنگ با داعش، دروغین است.

علاوه بر این حملات چندین ماهه ائتلاف به فرماندهی آمریکا علیه داعش نتایج ملموسی در عرصه درگیری ها نداشته است و بسیاری از مناطق آزاد شده از دست داعش با کمک نیروهای داوطلب مردمی به ارتش عراق امکان پذیر شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها