خبری که صهیونیستها را به وزارت جنگ خود بی‌اعتماد کرد

خبری که صهیونیستها را به وزارت جنگ خود بی‌اعتماد کرد
چهارشنبه 3 دی 1393 - 14:14

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، با صدور بیانیه‌ای برای تکذیب بیانیه قبلی خود مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز موشک "حیتس"، به کانون بی اعتمادی نزد رسانه ها و شهرک نشینان تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارشی درباره این ماجرا اعلام کرد: "انتظار می رفت، شلیک آزمایشی موشک حیتس اور نقطه اوج موفقیت سامانه بالستیک باشد".

وی با این حال تأکید کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدت کوتاهی پس از انتشار خبر آزمایش این موشک، با تکذیب آن همه صهیونیستها را شرمنده کرد.

"اور هیلر" خبرنگار امور نظامی شبکه 10 تلوزیزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به بیانه نخست وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر آزمایش موفق حیتس، تأکید کرد: "این سامانه قرار بود پیشرفته ترین سامانه باشد که ماموریت آن مقابله با موشک های بالستیک ایرانی شهاب 3 است؛ اما خبر دروغ آزمایش موفق این سامانه درحالی منتشر شد که چنین چیزی اتفاق نیافتاده بود."

هیلر تاکید کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با صدور این بیانیه مرتکب اشتباه شد و به اعتماد شهرک نشینان و رسانه های این رژیم ضربه زد.

"ارکان بدر" کارشناس امور رژیم صهیونیستی در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه خبری العالم گفت: رژیم صهیونیستی، از زمان شکست در جنگ لبنان دچار سردرگمی شد؛ و شکست در غزه این سردرگمی را دوچندان کرد، به همین سبب رژیم صهیونیستی اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی، پس از تحمل شکست های پیاپی سیاست نبض سنجی و آزمودن را در دستور کار قرار داد که این سیاست نیز با تکرار شکست در غزه همراه شد؛ و از آن جا که روحیه ارتش این رژیم به شدت آسیب دیده است، به فکر راهی برای روحیه بخشیدن به ارتش است. در این مجال، توسعه و بهبود زرادخانه تسلیحاتی به عنوان راهکار مطرح شد.
بدر خاطر نشان کرد: اکنون ناکامی رژیم صهیونیستی در ادعای توسعه زرادخانه موشکی خود، شکستی دیگر به کلکسیون شکست های این رژیم افزود.


26

پربیننده ترین خبرها