چرا وزیر کشور بحرین با مخالفان دیدار کرد؟

چرا وزیر کشور بحرین با مخالفان دیدار کرد؟
چهارشنبه 3 دی 1393 - 20:09

منامه، العالم ـ دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین با اشاره به این که پرونده بحرین، سیاسی و نه امنیتی است، دیدار وزیر کشور بحرین با شخصیت های سیاسی و مخالف را دیداری دارای ابعاد منفی دانست.

"فاضل عباس" شامگاه چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با شبکه خبری العالم گفت: دیدار وزیر کشور بحرین با شخصیت های مخالف و برخی شخصیت های سیاسی، دیداری با ابعاد کاملا منفی است و نباید هیچ یک از طرف های مخالف در آن شرکت می کرد، زیرا پرونده بحرین، یک پرونده امنیتی نیست تا با وزیر کشور دیدار یا گفت وگویی صورت گیرد بلکه اساسا این پرونده سیاسی است.

وی افزود: این دیدار پرونده بحرین را در وهله اول به عنوان پرونده امنیتی مطرح می کند، علاوه بر اینکه این دیدار شامل مخالفان و نیز شخصیت های غیرمخالف بوده است که این اقدام، مخالفان را از درون تهی می سازد؛ همچنین وزیر کشور بحرین بیشتر در مورد داعش با مخالفان به بحث و گفت وگو پرداخته در صورتی که وزارت کشور آنهایی را که به قصد جنگ در سوریه در کنار داعش از بحرین خارج شدند، به خوبی می شناسد که برخی از آنها نظامی بودند.

دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین گفت: این دیدار با هدف اطلاع رسانی به افکار عمومی و هشدار دادن به دیگران در مورد داعش نیست؛ بلکه تمام تحرکات رژیم آل خلیفه کاملا سیاسی است؛ از این رو نباید مخالفان در آن نشست مشارکت می کردند زیرا پرونده بحرین سیاسی است و نه امنیتی.

 عباس خاطرنشان کرد که وزیر خارجه بحرین بارها در مورد تعداد بحرینی هایی که به داعش پیوستند صحبت کرده بود، حال اگر وزارت کشور آل خلیفه می خواهد دست به تدابیری علیه داعش بزند، بی شک از آن استقبال می شود تا از خروج تروریستها از بحرین برای جنگ در کنار داعش جلوگیری شود.


FF-24-13:39 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها