زمینه‌سازی صهیونیست‌ها برای حملات جدید به غزه

زمینه‌سازی صهیونیست‌ها برای حملات جدید به غزه
پنج‌شنبه 4 دی 1393 - 13:25

رژیم صهیونیستی برای دور جدیدی از تجاوزات به نوار غزه زمینه‌سازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "اور هیلر" خبرنگار مسائل نظامی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: مشخص نیست آرامش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و این که آیا دور جدید درگیریها نزدیک است؟

پس از عملیات اخیر ارتش اسرائیل درغزه گفته می شد ارتش به مدت چهارسال برای ساکنان جنوب، آرامش به ارمغان آورده، در حالی که پس از گذشت چهار ماه به نقطه اول بازگشتیم.

در همین حال حماس طی ساعات اخیر پیامهای آشکاری برای اسرائیل فرستاد. حماس در بیانیه ای تصریح کرد، حملات اخیر به اسرائیل از سوی ما نبود بلکه از سوی سازمانهای جهادی بین المللی بود.

خبرنگار بخش نظامی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: حماس قدرت موشکی خود را با آزمایشهای موشکی در دریا ارتقا می دهد و آزمایشهایی را در نقاطی که در صدد بازسازی آن است انجام می دهد.
حماس همچنین در صدد حفاری تونل است مخصوصا اینکه اخباری در خصوص زنده بودن محمد ضیف (شخصی که ایده حفر تونلها را ارائه داد)، شنیده می شود. وی از حملات هوایی ارتش اسرائیل علیه غزه جان سالم به در برده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات نتانیاهو درباره تبادل آتش هفته اخیر میان اسرائیل و نوار غزه را پخش کرد.

نتانیاهو گفت: امنیت اسرائیل در رأس همه اولویتهاست و من حتی از شلیک یک فروند موشک به سوی اسرائیل، چشم پوشی نمی کنم. بنابراین بدیهی است جنگنده های اسرائیل در پاسخ به تجاوز غزه، کارخانه تولید سیمان را که برای بازسازی تونلها به کار می رفت هدف قرار دهند. حماس مسؤول هرگونه تنش در غزه است. 

پربیننده ترین خبرها