شعار مردم در تظاهرات باشکوه منامه + فیلم

شنبه 6 دی 1393 - 07:57

مردم بحرین تظاهرات باشکوهی را در پایتخت این کشور برای تأکید بر حق برخورداری از دموکراسی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرات اصلی عصر جمعه در خیابان البدیع در غرب منامه پایتخت بحرین برگزار شد و همزمان با آن مردم در شهرهای مختلف تظاهرات کردند.
جمعیت وفاق بحرین تأکید کرد که با وجود تلاش رژیم آل‌خلیفه برای ارعاب مردم و جلوگیری از برگزاری تظاهرات، و استقرار نیرو و خودروهای نظامی در جاده‌های منتهی به محل برگزاری تظاهرات؛ ده‌ها هزار نفر از مردم بحرین در خیابان بدیع در غرب منامه تظاهرات کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی بر ادامه انقلاب و مطالبات خود برای تحول دموکراتیک و مخالفت با حکومت استبدادی تأکید کردند. آنان همچنین تأکید کردند که انتخابات رژیم آل خلیفه به دلیل تحریم آن از سوی اکثریت مردم بحرین شکست خورد، و اکنون مجلس و دولت هیچکدام نماینده مردم نیستند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات که از میدان "الشاخوره" در شرق تا میدان "سار" در غرب امتداد یافت، علاوه بر حمل پرچم بحرین؛ پلاکاردهایی را حمل می کردند که روی انها نوشته شده بود دولت و پارلمان مشروعیت ندارد.
این تظاهرات، پس از چندین هفته اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه و جلوگیری از برگزاری هرگونه تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد.

 

 

 

پربیننده ترین خبرها