ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین:

آل خلیفه از عناصر داعشی استفاده می‌کند

آل خلیفه از عناصر داعشی استفاده می‌کند
شنبه 6 دی 1393 - 08:33

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین از حضور عناصر داعشی در رژیم آل خلیفه خبر داد و تاکید کرد که ملت بحرین اسیر باج خواهی این رژیم نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه بحرين در بيانيه اي تاكيد كرد: آنچه در نشست پليد بين وزير مزدور رژيم آل خليفه و برخي شخصيت ها به روشني اشاره تلويحي اين رژيم براي استفاده از برگه گروهك تروريسي و تكفيري را برملا كرد.
در بيانيه ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه بحرين آمده است: تهديد مردم از سوی رژيم آل خليفه، بعد از شكست در انتخابات جعلي و مغاير با اراده مردم، و موفقيت همه پرسي مردمي در ماه نوامبر گذشته، صورت مي گيرد. حمد ديكتاتور براي مقابله با تبعات نتايج اين همه پرسي قاطع از طريق گسترش تروريسم و فتنه انگيزي طایفه اي و تهديد مردم از طريق عناصر داعشي نهادهای سركوبگر، عزم خود را جزم كرده است؛ عناصری كه آنها را از اردن و پاكستان و ديگر كشورها آورده است.
اين بيانيه افزود: ملت بحرين هرگز باج خواهي را نخواهد پذيرفت و زير بار اين تهديدهاي پوچ نخواهد رفت و بر حق خود در انتخاب نظام سياسي جديدي در پرتو نتايج همه پرسي مردمي تاكيد مي كند.
اين ائتلاف بر اهميت اين مسئله تاكيد كرد كه نظام سياسي جديد عاري از ذهنيت رژيم آل خيلفه در حمايت از داعشي هاي تكفيري باشد و بتواند امنيت را براي همگان تامين و از حقوق مردم حمايت و خواسته هاي آنها را پاسخ گويد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها