گزارش خبرنگار العالم از نبرد ارتش سوریه با تروریست ها؛

فرمانده میدانی "ارتش آزاد" به هلاکت رسید +ویدیو

يکشنبه 7 دی 1393 - 13:33

دمشق، (العالم) - نیروی هوایی سوریه با زیر نظر گرفتن تحرکات افراد مسلح در جرود القلمون، "وارد شداد" یکی از فرماندهان میدانی گروه مخالف "ارتش آزاد" را که از ارتش سوریه جدا شده بود، به همراه چندین فرد مسلح دیگر به هلاکت رساند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه،"حسن الحسن " کارشناس نظامی سوری در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت : باندهای تروریستی در طول روز زیر نظر ارتش هستند، به گونه ای که محورهای فعالیت و مقرهای فرماندهی آنان رصد می شود و با آتش های تهیه مناسب هدف قرار می گیرند که به کشته شدن برخی از فرماندهان آنان منجر شده است.

ارتش سوریه همچنین با حمله به استحکامات افراد مسلح و تونل های آنان در چندین منطقه غوطه شرقی آنها را منهدم کرد.

جبهه جوبر نیز همچنان شاهد درگیریهای خشونت آمیزی در محورهای طیبه ، المناشر و المدارس است به گونه ای که ارتش سوریه تونلی را که افراد مسلح جبهه اسلامی از محور کراجات العباسیین بدان نفوذ کرده بودند، منفجر کرد.

ارتش هم چنین حملات خود را به مقر افراد مسلح در مناطق دیر العصافیر، حموریه، عربین، زملکا و دوما در غوطه شرقی افزایش داد.

فرمانده گروه مسلح "اکناف بیت المقدس" زخمی شد
"یاسر المصری" مسئول اطلاع رسانی فتح الانتفاضه در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: بسیاری از مقرهای گروههای مسلح با کمک ارتش سوریه که نقش زیادی در از بین بردن افراد مسلح موجود در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی الیرموک داشت، مورد هدف قرار گرفت و شمار زیادی کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه و مبارزان گروه های فلسطینی به مقر فرماندهان گروههای مسلح اردوگاه الیرموک واقع در جنوب دمشق حمله کردند که به کشته شدن دهها فرد مسلح منجر شد.

منابع فلسطینی هم چنین از زخمی شدن "همام ابونضال " یکی دیگر از فرماندهان گروه تروریستی موسوم به "اکناف بیت المقدس" در حملات ارتش سوریه برای حمایت از نیروهای فلسطینی اردوگاه یرموک در جنوب دمشق و زخمی شدن 76 فرد مسلح در حمله به یکی از مقرهای آنان وانهدام یک سکوی موشکی در نزدیکی میدان الطربوس خبر دادند.

گفتنی است بحران اردوگاه الیرموک پس از تلاش اخیر افراد مسلح برای ارتباط دادن محور ریف دمشق به ریف درعا و القنیطره آغاز شد.

"دارین فضل " خبرنگار العالم گفت: گروه های مسلح از دو جهت؛ یکی عملیاتهای نظامی ارتش سوریه و دوم، افزایش شدت خشم مردم که در اعتراض به کمبود مواد غذایی نمود پیدا کرده، تحت فشار هستند.

پربیننده ترین خبرها