بلیت رایگان برای مسافران پرواز بد بو!

بلیت رایگان برای مسافران پرواز بد بو!
دوشنبه 8 دی 1393 - 18:15

شرکت هواپیمایی عربستان ضمن تحقیق درباره علت نشت آب سرویس بهداشتی هواپیمای واشنگتن به ریاض، به تمامی مسافران پرواز غرامت می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی انتشار چند تصویر و کلیپ در شبکه های اجتماعی که نشت آب سرویس بهداشتی یک فروند هواپیمای بوئینگ از مبدأ واشنگتن به مقصد ریاض، به زیر صندلی های مسافرین و بخش های دیگر هواپیما را نشان می داد، شرکت هواپیمایی عربستان از اختصاص بلیت رایگان به تمامی مسافران این پرواز خبر داد.

مسافران این پرواز اعلام کرده اند که پس از این حادثه که در دقایق اولیه پرواز آغاز شد، از خلبان خواسته اند که به مبدأ باز گردد، اما وی از این کار خودداری کرده و مسافران مجبور شده اند 12 ساعت تمام، بوی بد ناشی از نشت فاضلاب را تحمل کنند.

در همین عبدالله الاجهر سخنگوی شرکت هواپیمائی عربستان در مصاحبه با روزنامه الحیاة گفت: ما تحقیقات گسترده ای را درباره علت نشت آب سرویس بهداشتی هواپیمای پرواز شماره 038 آغاز کرده ایم.

وی افزود: آبی که به بخش مسافرین و دیگر بخش های هواپیما نفوذ کرده بود، مربوط به لوله دستشوئی است و لوله دستشوئی از لوله فاضلاب سرویس بهداشتی کاملاً مجزا است.

الاجهر همچنین از اختصاص بلیت رایگان به مسافران پرواز مذکور برای جلب رضایت آنان خبر داد و در پاسخ به این پرسش که آیا بهای بلیط به مسافرین مسترد خواهد شد یا نه، گفت: به جای پس دادن پول بلیت، شرکت هواپیمائی عربستان مسافرین را مخیر کرده است که به هر کشوری که فاصله پرواز تا آن کشور معادل فاصلۀ بین واشنگتن و ریاض باشد، مسافرت کنند.  

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها