اقدامات رژیم بحرین نشانۀ چیست؟

دوشنبه 8 دی 1393 - 23:03

العالم - مسئول امور آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی بحرین اعلام کرد که مخالفت شدید مردم با بازداشت شیخ علی سلمان بیانگر حمایت آنها از رهبران مردمی و مذهبی است.

"هادی الموسوی" مسئول امور آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی بحرین امروز (دوشنبه) در گفت وگوی تلفنی با شبکه خبری العالم گفت: واکنش های خودجوش مردم بحرین به بازداشت شیخ علی سلمان نشان می دهد که آنها شدیداً مخالف هرگونه تعرض به رهبران مردمی و دینی خود هستند و رژیم حاکم آل خلیفه باید این مساله را به خوبی درک کند. 

الموسوی افزود: شیخ سلمان از دیروز تا به امروز بازداشت است و توسط دادستانی کل در حال بازجویی است و به وی اجازه بازگشت به خانه اش داده نشده است.

عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین اعلام کرد: همگان در بحرین می دانند که شیخ سلمان شخصیتی ملی و مدافع حقوق همه مردم است و آنها را به ادامه دادن به فعالیت های مسالمت آمیز و حفظ وحدت ملی دعوت می کند ولی رژیم حاکم که از هیچ گونه اقدامی برای سرکوب مردم رویگردان نیست، چنین شخصیتی را بازداشت کرده و از وی بازجویی می کند.

الموسوی گفت: ما معتقدیم که رژیم آل خلیفه از موضع ضعف و درماندگی شیخ سلمان را بازداشت کرده نَه از موضع قدرت. رژیم آل خلیفه معتقد است که با کمک نیروی نظامی و برخورداری از حمایت برخی کشورهای منطقه و جهان، قدرتمند است؛ ولی سرکوب مردم و محدود کردن آزادی های عمومی بیانگر قدرت و اقتدار نیست. 


FF-29-19:45 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها