همراهی دوربین العالم در عملیات آزادسازی "بلد" از داعش+ فیلم

سه شنبه 9 دی 1393 - 21:29

ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی منطقه "بلد" را به طور کامل از لوث عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرد.

خبرنگار شبکه العالم از صلاح الدین گزارش داد، مناطق شمالی ضلوعیه و عزیز البلد در اطراف  "بلد " بیش از شش ماه است که در محاصره گروه تروریستی داعش قرار دارد و ساکنان این منطقه درنتیجه تسلط داعش بر این منطقه با سختی و مشکلات زیادی روبرو شده بودند.

خبرنگار العالم که نیروهای ارتش را در عملیات علیه گروه تروریستی داعش در اطراف شهر بلد همراهی کرده است، اظهار داشت:  نیروهای ارتش عراق در حال حاضر در منطقه الشیخ هلوب و مناطق الرميلات محل استقرار تروریست های داعشی بسر می برند.

وی افزود: این مسیر به طور کامل مین گذاری شده است اما علیرغم همه اینها نیروهای نظامی عراق در میان درگیری ها و شلیک تک تیراندازان همچنان به پیشروی خود ادامه می دهند و نیروهای یگان مهندسی ارتش در حال خنثی کردن مواد منفجره و مین ها بسر می برند.

با شدت گرفتن درگیری ها میان ارتش عراق و گروهک تروریستی داعش، در نهایت ده ها تن از داعشی ها به هلاکت رسیدند و سایر تروریستها به مناطق دیگر فرار کردند.

منطقه "الرميلات" آخرین محل استقرار عناصر داعش در جنوب صلاح الدين است.

نیروهای عراقی با برافراشتن پرچم عراق بر بام همه ادارات و مدارس الرمیلات، نشان دادند که سراسر منطقه در اختیار آنها قرار دارد.

نیروهای عراقی پس از پایان عملیات در جنوب استان صلاح الدین و برقراری امنیت در آن، هم اکنون در صدد باز کردن جاده سامراء به دیالی و جاده ارتباطی میان سامرا و ضلوعيه هستند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها