هراس ‌رژیم صهیونیستی از عملیات دریایی مقاومت

هراس ‌رژیم صهیونیستی از عملیات دریایی مقاومت
سه شنبه 9 دی 1393 - 22:30

یک افسر صهیونیست، دریا را تونلی بی پایان برای فعالیت نیروهای مقاومت فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از عملیات نفوذی مبارزان مقاومت فلسطینی از طریق دریا در حمله رژیم صهیونیستی به غزه، ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از تکرار چنین حمله ای شدت یافته است.

سرگرد "لیاو زیلبرمن" فرمانده گروهان گشتی 916 در این خصوص به شبکه 1 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "دریا، عملا در حکم تونلی بی پایان است و اخیرا متوجه شده ایم که عملیات قاچاق به صورت روزافزونی از طریق دریا صورت می گیرد و همه تشکیلات حماس، فعالیت های روتین خود را از سر گرفته اند."

وی افزود: "نیروی دریایی، پس از پایان حمله به غزه دریا را ترک نکرد، اما اخیرا روند رو به رشد تلاش های حماس برای قاچاق جنگ افزار از طریق دریا را شاهد هستیم. در واقع هرگاه عرصه بر حماس تنگ می شود، بیش از پیش به دریا روی می آورد."

" سمیر لوبانی" از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین در برنامه "العین الاسرائیلیة" از شبکه خبری العالم، با اشاره به وحشت ِ رژیم صهیونیستی از تکرار حملات مقاومت فلسطین از طریق دریا، تأکید کرد که این رژیم از طریق تبلیغات رسانه ای تلاش می کند وحشت خود را از مقاومت محدود نشان دهد و آن را به دریا محصور کند.

وی افزود: دشمن صهیونیست، در حمله اخیر خود به غزه، در هیچ یک از عرصه های هوایی، زمینی و دریایی نتوانست جلوی مقاومت را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن صهیونیست سعی داشت موشک های مقاومت را مقوایی قلمداد کند، این موشک ها تا تل آویو رسیدند و محبوبیت کابینه صهیونیستی را به زیر کشیدند، تا جایی که ساکنان مناطق صهیونیست نشین  اطراف غزه پس از پایان جنگ هم حاضر نشدند به خانه های خود برگردند و بیش از 28 هزار صهیونیست، از خانه های خود در اطراف غزه، سرگردان شدند.

26

 

پربیننده ترین خبرها