کمین‌های مرگبار ارتش سوریه در قلمون + ویدئو

چهارشنبه 10 دی 1393 - 11:17

با نزدیک شدن فصل سرما و تلاش تروریستها برای خروج از ارتفاعات، ارتش سوریه شیوه هوشمندانه ای را برای به دام انداختن آنان در کمین های مرگبار در پیش گرفته است.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، "کمین های مرگ" که ارتش سوریه علیه تروریست ها به کار گرفته است، شیوه ای بسیار هوشمندانه و کارآمد با کمترین خسارت در منطقه قلمون محسوب می شود.

"سلیم حربا" کارشناس نظامی سوری در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: ارتش سوریه با کمین گذاشتن برای تروریست های مستقر در کوهستان قلمون که قصد نفوذ به مناطق مسکونی اطراف را دارند، بسیاری از آنها را به هلاکت می رساند.

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: در عملیات اخیر ارتش سوریه یک سرکرده میدانی جبهه النصره و چند تن از مهم ترین افراد این گروه در القلمون مانند "محمد الحسینی" کارشناس مواد منفجره، "محمود خلوف" فرمانده میدانی غرب القلمون به هلاکت رسیدند. همچنین قرار بود "ابومالک التلی" که وی را "امیر" النصره می نامند نیز در این کمین قرار گیرد.

ارتش سوریه چندین عملیات مکرر علیه تروریست ها در القلمون را با موفقیت اجرا کرده است.

"ریاض صقر" کارشناس امور راهبردی سوریه به خبرنگار العالم گفت: تروریست ها به علت سرمای شدید زمستان در ارتفاعات تلاش می کنند وارد روستاهای مرزی مجاور ارتفاعات "عرسال" شوند و ارتش سوریه نیز با کمین های مرگ به استقبال آنها می رود و آنها را به هلاکت می رساند.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها