نگرانی رژیم صهیونیستی از پهپاد انتحاری ایران

نگرانی رژیم صهیونیستی از پهپاد انتحاری ایران
پنج‌شنبه 11 دی 1393 - 12:39

العالم- رونمایی از پهپاد بدون سرنشین انتحاری ایران در رزمایش محمد رسول الله (ص)، رژیم صهیونیستی را نگران کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هر چند رسانه ها و مطبوعات رژیم صهیونیستی، تمام مراحل رزمایش را به دقت پیگیری کردند، اما به نظر می رسد، پهپاد انتحاری بدون سرنشین ایران، بیش از هرچیزی، برای صهیونیست ها دغدغه ایجاد کرد.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره این پهپاد، آن را دارای توانمندی حمله به اهداف زمینی، هوایی و دریایی دانست.
در این گزارش تاکید شده است که غرب، از ساخت چنین پهپادی توسط ایران، تعجب نکرد، زیرا به این گونه دستاوردهای ایرانی عادت کرده اند، اما مساله مهم آن است که به نظر می رسد ایران خود را برای جنگی احتمالی آماده می کند.
امیرسرتیپ "فرزاد اسماعیلی" در این رزمایش گفت: همه سامانه های مرصاد 2 و سامانه موشکی شلمچه بر علیه هواپیماهای متخاصم احتمالی، مورد ارزیابی عملیاتی صحنه ای قرار خواهد گرفت.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، این رزمایش را حامل پیامی برای آمریکا و عربستان ارزیابی کرد مبنی بر این که تهران حاضر است درباره مساله هسته ای خود مذاکره کند، اما در عین حال اگر جنگی اتفاق بیفتد، ایران کاملا آمادگی دارد که بزرگ ترین خسارت ممکن را به دشمن بزند.
"ولید محمد علی" کارشناس متخصص در امور رژیم صهیونیستی در برنامه "العین الاسرائیلیه" درباره علت نگرانی صهیونسیت ها از پهپاد انتحاری ایران در رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: پیش از این، صهیونیست ها بر این گمان بودند که با توجه به در اختیار داشتن فن آوری، می توانند هر وقت بخواهند، به هر جا بخواهند حمله کنند، اما ایران با برگزاری این رزمایش، به صهیونیست ها ثابت کرد که هرگونه حمله به این کشور، با هزینه ای بسیار گزاف همراه خواهد بود.
وی تاکید کرد: اهمیت جان افراد، به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و ایران با علم به این مساله، پهپادی ساخته است که بدون آن که تلفات جانی برای ایران داشته باشد، تلفات سنگین جانی برای رژیم صهیونیستی در بر خواهد داشت.
این کارشناس متخصص در امور رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: چالش اهمیت جان افراد، سبب شده است که شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در آخرین گزارش های خود بر این مساله تاکید کند که "(اسرائیل)، پس از این دیگر نخواهد توانست درگیر جنگ شود."
26

پربیننده ترین خبرها