عضو هیات دفاع از دبیر کل جمعیت وفاق:

بازجویی دادستانی بحرین ازشیخ سلمان ادامه دارد

بازجویی دادستانی بحرین ازشیخ سلمان ادامه دارد
پنج‌شنبه 11 دی 1393 - 13:40

العالم ـ عضو هیات دفاع از دبیر کل جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد که دادستانی کل بحرین روز گذشته به بازجویی از شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی، درباره 9 اتهامش پرداخت و امروز، پنجشنبه، نیز این بازجویی ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه الوسط، عبدالله الشملاوی گفت: بازجویی ها دیروز از ساعت 11 صبح آغاز شد و حدود ساعت شش عصر با وقفه ای هنگام ظهر و ادای نماز ظهر به پایان رسید.
وی افزود: دادستانی همچنین به خطبه های شیخ سلمان که به دوره سال های 2012 تا 2014 بازمی گردد، اشاره کرده وآنها را خطبه هایی در تحریک مردم برای نفرت از رژیم، دعوت به سرنگونی رژیم از طریق زور، تشویق جوانان به اینکه خروج علیه رژیم جایزه است، دانست.
همچنین شیخ سلمان را به توهین به دستگاه قضایی و قویه مجریه، تحریک به کینه توزی نسبت به گروهی از مردم، کمک گرفتن از خارج، پخش بیانیه ها و اخبار دروغ به منظور ایجاد ناامنی و ترس و شرکت در تظاهرات و تجمع های مخل اقتصاد کشور متهم کرد که شیخ سلمان این اتهامات را تکذیب کرد.
به گفته پایگاه اینترنتی جمعیت وفاق، عصر چهارشنبه در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق و تجاوزات رژیم و احکام ظالمانه آن، فریادهای الله اکبر سلول های زندان مرکزی "جو" را فراگرفت.
در این پایگاه اینترنتی آمده است که زندانیان "سیاسی" در زندان مرکزی جو فریاد الله اکبر سردادند و این علاوه بر اعلام اعتصاب غذاست؛ آنان با انتشار بیانیه ای اقدامات اعتراض آمیز خود را اعلام کردند.

جمعیت وفاق بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شیخ سلمان، دبیرکل این جمعیت، شامگاه یکشنبه، 7 دی ماه، به دستور وزارت کشور بحرین بازداشت شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها