ضعیف شدن داعش در دیالی و صلاح الدین

ضعیف شدن داعش در دیالی و صلاح الدین
پنج‌شنبه 11 دی 1393 - 20:40

فرمانده عملیات دجله تأکید کرد که گروه تروریستی داعش در استان های دیالی و صلاح الدین عراق قدرت جنگی خود را از دست داده و ضعیف شده است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ ستاد "عبدالامیر الزیدی" تأکید کرد: داعش در درگیری های استان دیالی و شهر ضلوعیه استان صلاح الدین قدرت جنگی و انسجام خود را از دست داده است؛ و این در حالی است که رسانه های مغرض این گروه تروریستی را بزرگ جلوه می دهند .
الزیدی روز پنج شنبه به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: داعش طی چند هفته گذشته در دیالی و ضلوعیه ضربات سنگینی از ارتش عراق دریافت کرده و بیش از پیش ضعیف شده است. 
فرمانده عملیات دجله افزود: شمارش معکوس برای ریشه کنی همیشگی داعش از این دو استان آغاز شده است، و استان دیالی در آینده بسیار نزدیک به طور کلی از تروریست ها پاکسازی خواهد شد .
الزیدی اعلام کرد : سیطره مجدد داعش بر مناطق آزاد شده غیرممکن است زیرا نیروهای ارتشی و مردمی فداکار به تروریست ها اجازه نخواهند داد که با تصرف مجدد مناطق آزاد شده قدرت نمائی کنند.
الزیدی تأکید کرد: داعش برای همه اقشار مردم عراق خطرناک است و همگان باید با نیروهای دولتی برای سرکوب این گروه تروریستی همکاری کنند.
ارتش عراق در استان دیالی در شرق این کشور پیروزی های متوالی به دست آورده است که پاکسازی کامل منطقه کوهستانی حمرین و آزادسازی مناطق جلولاء و السعدیه جزء این پیروزها است.
ارتش عراق همچنان در بسیاری از مناطق استان دیالی با تروریست ها درگیر است .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها