افزایش خودکشی نظامیان صهیونیست در سال 2014

افزایش خودکشی نظامیان صهیونیست در سال 2014
جمعه 12 دی 1393 - 14:28

العالم - یک روزنامه صهیونیستی از افزایش روند خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی در سال 2014 میلادی خبرداد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در سال 2014 میلادی بیش از 10 نظامی صهیونیست خودکشی کرده اند که 4 نفر از این افراد، نظامیانی بودند که در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شرکت داشتند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش کرد: این رقم در مقایسه با سال 2013 میلادی که در آن هفت نظامی این رژیم دست به خودکشی زدند، افزایش یافته است.

این روزنامه اشاره ای به علت واقعی خودکشی این نظامیان نکرد، اما افزود: علت این مسئله از سوی ارتش اسرائیل در دست بررسی است.

هاآرتص با غیر نهایی دانستن این ارقام، از انتشار آمار رسمی و دقیق میزان خودکشی نظامیان رژیم صهیونیستی از سوی ارتش این رژیم در آینده نزدیک خبرداد.

طی ده سال گذشته بطور متوسط در هرسال، 22 نظامی اسرائیل اقدام به خودکشی می کنند.

بر اساس این گزارش ها، اسرائیل در حال بررسی تاثیر حمله تابستان گذشته به نوار غزه بر روحیه نظامیانی است که در این حمله شرکت کردند. 3 تن از نظامیان لشکر "گفعاتی" پس از پایان جنگ خودکشی کردند. یک نظامی نیز در زمان جنگ که برای خدمت نظامی احضار شد، اقدام به خودکشی کرد.

پس از این حادثه، افسران ارتش اسرائیل به همراه کارشناسان و رواشناسان فرم هایی در اختیار نظامیان قرار دادند تا از میزان بحران های روانی آنها به علت جنگ غزه آگاه شوند.

پربیننده ترین خبرها