النصره دو دختر ایتالیایی را در حلب ربود

النصره دو دختر ایتالیایی را در حلب ربود
جمعه 12 دی 1393 - 17:29

گروه تروریستی جبهه النصره اعلام کرد که 2 دختر ایتالیایی را به گروگان گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوفادی" عضو گروه تروریستی جبهه النصره روز جمعه اعلام کرد که این گروه تروریستی دو دختر ایتالیایی را به گروگان گرفته است؛ زیرا دولت ایتالیا در عملیات ضد گروه های مسلح در سوریه مشارکت دارد.
این دو دختر ایتالیایی به نام گرتا راملی و وانسا مارزولو ژوئیه 2014 در شهر حلب سوریه ناپدید شدند. آنها عضو یک آژانس امداد هستند و در شهر حلب فعالیت می کردند.
رامی عبدالرحمن عضو مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان سوری خارج نشین است ، اعلام کرد : جبهه النصره این دو دختر را در حومه غربی شهر حلب ربود.
فیلمی 23 ثانیه ای در یوتیوب پخش شد که نشان می دهد این دو دختر ایتالیایی لباس مشکی کامل پوشیده اند و یکی از آنها مطلبی را می خواند و دیگری کاغذی را به دست گرفته است که روی کاغذ عبارت " چهارشنبه 14 / 12 / 17  " نوشته شده است که منظوراز این عبارت زمان تهیه این فیلم یعنی روز هفدهم دسامبر 2014 است .
یکی از این دختران در این فیلم می گوید : ما از دولت ایتالیا و متحدانش می خواهیم که قبل از سال نو میلادی ما را به کشورمان بازگردانند. ما با خطر بزرگی مواجه هستیم و شاید کشته شویم. دولت ایتالیا و متحدانش مسؤول جان ما هستند. 
سرویس اطلاعاتی ایتالیا با تأیید صحت این فیلم اعلام کرد که مذاکرات برای آزاد کردن این دو دختر وارد مرحله حساسی شده است . 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها